Reichenbach schreef:In principe is dat ozon.
Ozon!!?
( grapje voor insiders van de oude garde
Reichenbach schreef:In principe is dat ozon.

Reichenbach schreef:In principe is dat ozon. Zwavel ruik je onder andere bij lucifers en vuurwerk (buskruit). Is ook een beetje een prikkelende lucht. Zwavel kun je ook als rotte eieren ruiken, maar dan is de whisky wel erg ver heen.HammerHead schreef:... Ik ben bij enkel single cask Springers (ook op bourbon vaten) wel eens zo'n kortsluitingsluchtje tegengekomen, ...
Zelf heb ik er weinig last van, misschien een genetisch dingetje net als de zeepsmaak van koriander of het ruiken van asperges.

thijs100 schreef:henri schreef:als je smaak nu nog eens net zo goed wordt als je feitenkennis komt het echt nog een keer goed thijs!![]()
just fooling around, you know me
Haha, I know. Misschien dat ik die Ledaig 1998 van Cooper’s nog een keer opnieuw moet proberen

WhiskyLiam schreef:... Blij dat er handelaren zijn die niet meegaan in de gekte.
Dikke duim omhoog voor WS!

Fat Bastard! schreef:Zag op WB twee nieuwe bottelingen opduiken, beide 8 jaar oud, cask strength, één op sherry casks en de andere fresh port pipes.
Kilkerran op port is nieuw voor mij dus lijkt me zeker interessant.

Fat Bastard! schreef:Zag op WB twee nieuwe bottelingen opduiken, beide 8 jaar oud, cask strength, één op sherry casks en de andere fresh port pipes.

JoachimV10 schreef:Vrees dat er dat veel zullen denken

Fat Bastard! schreef:JoachimV10 schreef:Vrees dat er dat veel zullen denken
.....niet handig om het hier te plaatsen dan zeker![]()

Fat Bastard! schreef:Ooh, das waar!! Was dat niet met die tour/tastings van ze? Ik meen daar een beetje van geproefd te hebben in jouw winkeltje
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten