Vatencollectief casQueteers.com

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 24 Mar 2021, 11:20

Afgezien van de constructie ben ik ook erg benieuwd naar de prijs... het is wel Dalmore hè?! :bigsmile
0 x
Afbeelding

Wouterk
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Wouterk » 24 Mar 2021, 12:19

Cask1988 schreef:Afgezien van de constructie ben ik ook erg benieuwd naar de prijs... het is wel Dalmore hè?! :bigsmile

Mwah, ik ben niet om. Zie persoonlijk niet zoveel in het plan van aanpak. Ik ben altijd op zoek naar het waarom. Dat is mij in dit geval niet helemaal duidelijk, anders dan dat het "leuk" is. Maarja, leuk, wat hebben we daar aan? Het moet gewoon top zijn, lekker laten pruttelen op een fijn bourbon vat en wat mij betreft geen gekke dingen zoals oversteken op een sherryvat zonder dat daar aanleiding voor is... of ís er wél aanleiding voor?!
En wat Edwin aangeeft, zal het mogelijk vrij aan de prijs zijn, ben hier wel benieuwd naar. Beoogde leeftijd is ook een dingetje, 12yo + 14/15yo, niet direct om heel warm van te worden. Mwah dus.

Maargoed, FOMO zal bij diversen weer toeslaan ;-)
2 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)

Stapoleon
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Stapoleon » 24 Mar 2021, 14:29

Dre schreef:
Oogadal schreef:Dat wordt een dure. Zelfs als het een paar jaar oud is. Belachelijk wat Dalmore in vaten kost. Zeker als je ziet wat je er aan kwaliteit voor krijgt. Maar: da’s mijn personal opinion... :?

Inmiddels bekend dat ze niet de naamrechten van Dalmore hebben, dus ze gaan het 'Alness project' noemen. Scheelt dat doorgaans veel in de prijs, of maakt het over het geheel gezien niet zo heel veel uit? Geen idee hoe de verhouding naamrechten en daadwerkelijke inhoud ligt?

De enige andere zonder naam die er nu nog is, is de Bladnoch. En die is niet goedkoper dan de Bladnoch bij perfectdram waar ze wel de naam hebben.
Dus ik ben bang dat het niet veel uitmaakt, maar misschien is het bij Dalmore anders.
Zie net dat ze de Laphroaig ook geteaspooned hebben, maar die is ook niet goedkoop.
0 x
Work is the curse of the drinking class

Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 24 Mar 2021, 17:33

Wouterk schreef:
Cask1988 schreef:Afgezien van de constructie ben ik ook erg benieuwd naar de prijs... het is wel Dalmore hè?! :bigsmile

Mwah, ik ben niet om. Zie persoonlijk niet zoveel in het plan van aanpak. Ik ben altijd op zoek naar het waarom. Dat is mij in dit geval niet helemaal duidelijk, anders dan dat het "leuk" is. Maarja, leuk, wat hebben we daar aan? Het moet gewoon top zijn, lekker laten pruttelen op een fijn bourbon vat en wat mij betreft geen gekke dingen zoals oversteken op een sherryvat zonder dat daar aanleiding voor is... of ís er wél aanleiding voor?!
En wat Edwin aangeeft, zal het mogelijk vrij aan de prijs zijn, ben hier wel benieuwd naar. Beoogde leeftijd is ook een dingetje, 12yo + 14/15yo, niet direct om heel warm van te worden. Mwah dus.

Maargoed, FOMO zal bij diversen weer toeslaan ;-)

Nou zo bedoelde het dus eigenlijk ook. Los van de op voorhand al besloten rerack over 8 jaar ( :HitHead ), zal de prijs waarschijnlijk flink hoog liggen. Ik ben dus ook alles behalve om en dat zal wel zo blijven. Ik heb genoeg moois om naar uit te kijken de komende jaren. Dus tenzij dr een ‘offer I cannot refuse’ langs komt krijgt m’n F5 knopje een lange CqS vakantie :bigsmile
0 x
Afbeelding

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 24 Mar 2021, 19:08

Stapoleon schreef:
De enige andere zonder naam die er nu nog is, is de Bladnoch. En die is niet goedkoper dan de Bladnoch bij perfectdram waar ze wel de naam hebben.

Beter kwaliteit zonder naamrechten als de bijna typerende 84 puntjes PerfectDram kwaliteit met naamrechten..., daar zit nog wel een gapend gat richting cQs. :o

Prijs van Alness valt me niet tegen trouwens, totaal aan het eind € 58 de fles. Kun je niks van zeggen.
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Stapoleon
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Stapoleon » 24 Mar 2021, 19:11

Af en toe krijg ik muppetshow vibes hier, te veel Waldorf en Statlertjes.
0 x

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 24 Mar 2021, 19:19

....?? :Scratch

Whisky/waterpijp een keer laten staan?
Laatst gewijzigd door WhiskyDudes op 24 Mar 2021, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook

Wouterk
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Wouterk » 24 Mar 2021, 19:20

Oogadal schreef:
Stapoleon schreef:

Beter kwaliteit zonder naamrechten als de bijna typerende 84 puntjes PerfectDram kwaliteit met naamrechten..., daar zit nog wel een gapend gat richting cQs. :o

Prijs van Alness valt me niet tegen trouwens, totaal aan het eind € 58 de fles. Kun je niks van zeggen.

84 punten is nog hoog......... prijs van 58 eur is inderdaad prima!!! Maar nog steeds niet voor mij.
0 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 24 Mar 2021, 19:21

Ik was in een milde bui.... :bigsmile

Ik laat 'm ook lopen. Niet om de prijs, maar om de (te) snel bottelen fobie die veel deelnemers hebben.
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook

Harrie
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Harrie » 24 Mar 2021, 19:42

Dan is het juist geen fobie... ;) (even de taalnazi uithangen)
0 x
Afbeelding

Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 24 Mar 2021, 20:06

Harrie schreef:Dan is het juist geen fobie... ;) (even de taalnazi uithangen)

...Maar bottelmania of bottelobsessie :bigsmile
0 x
Afbeelding

Harrie
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Harrie » 24 Mar 2021, 20:07

De prijs is inderdaad niet verkeerd, alleen zou ik niet weten wat ik met 4 of 5 flessen 13-jarige Dalmore aan zou moeten...
3 x
Afbeelding

Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 24 Mar 2021, 20:11

Ik laat m idd ook lopen. Niet zozeer de prijs, dat had beroerder gekund (ook beter) maar eerst vooral om de toch wat vreemd geplande re-rack. Ik bedoel als je dan nu al weet dat t vat k*t is, dan ga je m daar toch niet tot 2028 op laten liggen? :Scratch het voelt als een wanhopige poging om ‘variatie’ aan te bieden.
Daarnaast wat Edwin al zei, de bottelobsessie... maar daarover zijn we al eerder uitgeweid :bigsmile
0 x
Afbeelding

Stapoleon
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Stapoleon » 24 Mar 2021, 20:15

Oogadal schreef:....?? :Scratch

Whisky/waterpijp een keer laten staan?

:D Doordeweeks geen hijsjes, en hooguit 1 sampletje.
1 x

Pe@ter
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Pe@ter » 26 Mar 2021, 18:51

De bonnington/Crabbie is uitverkocht, dus ik denk, dat ik nu mijn hart wel kan luchten. Ik heb er een deel van genomen, maar twijfel nog steeds, meer dan bij de nadere 80+ participaties. Is dit nu FOMO? Ik ken de distilleerderij niet, heb er nooit over gelezen. het zijn twee vaten in het inauguraal jaar.nr 8 en nr 677. Maar omdat ik me in een select gezelschap bevond, toch maar gehapt. Ach Ballindalloch heb ik om de verkeerde reden 2 participaties genomen, waar ik nu toch wel heel blij mee ben, zal het wel goed komen. De betrokkenheid zorgt voor het warme gevoel erbij te horen.
0 x

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”