whisky4wood schreef: wat dat betreft ben ik heel binair: lekker of niet lekker. Proef wel verschil hoor.
Gelukkig, anders zou ik gewoon voor Glen Talloch gaan, lekker voordelig.

whisky4wood schreef: wat dat betreft ben ik heel binair: lekker of niet lekker. Proef wel verschil hoor.

whisky4wood schreef:Geen twijfel meer. Aangeschaft. Met de actie welkom van Gall en Gall 92 euro afgetikt voor de GD 21. Daar wordt ik blij van.
whisky4wood schreef:Geen twijfel meer. Aangeschaft. Met de actie welkom van Gall en Gall 92 euro afgetikt voor de GD 21. Daar wordt ik blij van.

Guron schreef:whisky4wood schreef:Geen twijfel meer. Aangeschaft. Met de actie welkom van Gall en Gall 92 euro afgetikt voor de GD 21. Daar wordt ik blij van.
Ik moet eerlijk zeggen dat met die acties van Gall en Gall er toch leuke flesjes kunnen gescoord worden voor een zeer acceptabele prijs. Spijtig genoeg geen Gall en Gall in het zuiden van de lage landen. Een GD 21 voor 92€ is in deze tijd wel echt een koopje. Top

Moet je de prijzen in een echte winkel niet een op een vergelijken met de online prijsvechters. Daar heb je meestal ook nog de verzendkosten die er overheen komen en betaal je ook 249 euro voor een fles die eigenlijk maar 120 zou moeten kosten.whisky4wood schreef:Daarbij moet wel gezegd worden dat de flessen standaard iets duurder zijn en alleen met de 10 procent kortingskaart ze redelijk bij online prijzen komen.

Reichenbach schreef:Moet je de prijzen in een echte winkel niet een op een vergelijken met de online prijsvechters. Daar heb je meestal ook nog de verzendkosten die er overheen komen en betaal je ook 249 euro voor een fles die eigenlijk maar 120 zou moeten kosten.whisky4wood schreef:Daarbij moet wel gezegd worden dat de flessen standaard iets duurder zijn en alleen met de 10 procent kortingskaart ze redelijk bij online prijzen komen.
)Wahlee schreef:Ik wil weer eens een Longmorn kopen. Ik heb er eentje van Hart Brother, maar verder eigenlijk niet zo bekend mee.
Ik heb deze twee op het oog en wil hier eigenlijk uit kiezen (gouden tip is altijd welkom)
Een 19-jarige Signatory vintage uit 1996
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... rn-1996-sv
Of een 19-jarige Signatory vintage uit 1996
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... rn-1996-sv

whisky4wood schreef:Prima keus, maar citeer je nu jezelf?

Johnson schreef:Glen Garioch 12. 48%,
Ik denk erover deze te kopen. Heeft iemand hier ervaring mee? Lijkt me alleen met paar druppels water drinkbaar ?
.
.[/quote] ""Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Snowy en 25 gasten