De hele wereld zit in het zelfde schuitje als wij. Mensen zitten thuis, mogen niet op vakantie en niet eens naar de winkel. De mensen met (gesubsidieerde) banen hebben nog steeds een goed inkomen en houden bakken met geld over (dan heb ik het dus niet over de ondernemers die zelf verantwoordelijk zijn voor hun inkomen).Dre schreef:HammerHead schreef:Een 11 jaar oude Mortlach voor €130 (binnen 10 minuten uitverkocht).![]()
Ik zag het ook, het is echt ontluisterend hoe snel het deze kant op gaat. Maar gezien het feit dat zo'n fles desondanks razendsnel is uitverkocht geeft aan dat de citroen kennelijk nog steeds niet voldoende uitgeknepen is.
Waar laat je al dat geld? Bij de bank levert het niets op, van kunst en bitcoins heb je geen verstand en vastgoed is ook niet echt aantrekkelijk. Dat is meteen zo'n investering en een hoop gedonder met die huurders die zeuren over lekkende kraantjes, verstopte wc's en die je er om de twee jaar weer moet uitzetten.
Dan lees je op een of andere forum topics over het beleggen in whisky en een hoop geklaag en gemekker over de wel erg snel stijgende prijzen van zeldzame, unieke en bijzonder donker gekleurde whisky's (bij voorkeur uit Twents eiken).
Ik zou het wel weten.