Ziet er smakelijk uit.
Maar word wel een beetje weeïg van de omschrijvingen, met van name de 21 y/o. Die tekst kun je bij vrijwel elke beetje fataoenlijk whisky zetten... wat maakt déze nou de € 70,- waard?

sch@ker schreef:Zulke teksten zijn uitsluitend bedoeld, het product te upgraden, er een meerwaarde aan te geven met woorden.
Zo wordt bijgedragen aan een vermeende cultstatus van het product. Het zegt dikwijls meer over de persoon, die zoiets schrijft, dan over het product zelf.
Bij wijn zie je dit ook terug.

Henkie schreef:Laphroaig four oak nu bij de dozijnmannen met een tientje korting.![]()
Echter, dit is een bedenkelijke Laphroaig, het is niet zo als men maar 4 verschillende vaten (waar men verder niets mee kan) in een fles stopt er iets heel bijzonders ontstaat![]()
Not my cup of thea dus, beet jammer voor dit prachtige huis.

Whisky.jos schreef:gerritbakker57 schreef:en gaan we nu weer terug naar TIP! in de aanbieding?
Goed idee.
Maar met deze markt zal in dit draadje steeds minder komen te staan ben ik bang.
Whisky.jos schreef:gerritbakker57 schreef:en gaan we nu weer terug naar TIP! in de aanbieding?
Goed idee.
Maar met deze markt zal in dit draadje steeds minder komen te staan ben ik bang.

gerritbakker57 schreef:Ach, zolang je nog geweldige whisky's als de A'bunadh voor een reele prijs kunt kopen maak ik me nog geen zorgen maar ieder zijn mening. https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... h-batch-67

gerritbakker57 schreef:Dan weet ik niet wat je wel goed vind. Oke, het is een NAS maar wel cask strenght en minimaal 10 jaar oud. Zoek maar iets beters.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten