Reichenbach schreef:Van de (voor jou) minst lekkere naar de lekkerste. En een geturfde ook als laatste als die er tussen zou zitten.
Een opbouw in de presentatie lijkt mij tenminste het meest voor de hand liggen en het zou jammer zijn om met een teleurstelling te eindigen.
Ik zat idd te denken om de Finlaggan als laatste te doen vanwege de turf, maar hij komt qua smaak wat fletser over dan de Bunna en de Tamdhu. Het is ook de enige NAS in het rijtje. Omdat ze net open zijn kan ik de smaak ook nog niet zo goed beoordelen.
Dan zou het deze volgorde moeten worden denk ik: Kilkerran 12, Bunna 12, Tamdhu 12, Finlaggan Port. Volgens mij heeft de Tamdhu iets meer sherry dan de Bunna. Maar die twee ga ik morgenavond nog wel even vergelijken.
EDIT VOLGENDE AVOND:Zojuist idd kleine porties van de Tamdhu en de Bunna naast elkaar (in identieke glazen) vergeleken. De Bunna is toch net iets zoeter en ook hoger abv (46,3 versus 43). Dus de volgorde wordt Kilkerran Tamdhu Bunna Finlaggan. Als we er maar 3 doen laat ik de Bunna eruit.