Marktconform versus flippen

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
defeatless
Moderator
Moderator

Re: Marktconform versus flippen

Ongelezen berichtdoor defeatless » 03 Mar 2021, 11:58

Fat Bastard! schreef:
Wouterk schreef:De 1973-2020 secret speyside van The Whisky Agency. In DE 590-600 euro. In BE 625-650 euro. In NL 630-660 euro, maar bij passie voor geld, 900 euro. Hoe dan???!!

Hij zal hem binnenkort wel op één van die obscure lotto groepen (laten) plaatsen voor die prijs.

Lotto groepen?
Dus een vuig FB groepje, waarbij iedereen een tientje inlegt en dan maak je kans op die fles? Waarbij een goede kennis van degene die de fles inbrengt deze altijd wint?
Zoiets?
2 x

Wouterk
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Wouterk » 03 Mar 2021, 12:02

Fat Bastard! schreef:Hahaha, valt mee dan ;-)

Iron Maiden wel live mogen aanschouwen, Anthrax jammer genoeg niet.

Beide fantastisch. Slayer torent er mss nog wel bovenuit. Een van mn eerste concerten die ik me goed kan heugen is dynamo open air 1998, ik was toen 10 of 11. Met mn pa samen. Rammstein en Limp Bizkit waren de aanleiding. Pantera en Misfits maakten de grootste indruk, vooral de eerst genoemde was ongekend.
1 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)

Wouterk
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Wouterk » 03 Mar 2021, 12:08

defeatless schreef:
Fat Bastard! schreef:
Wouterk schreef:De 1973-2020 secret speyside van The Whisky Agency. In DE 590-600 euro. In BE 625-650 euro. In NL 630-660 euro, maar bij passie voor geld, 900 euro. Hoe dan???!!

Hij zal hem binnenkort wel op één van die obscure lotto groepen (laten) plaatsen voor die prijs.

Lotto groepen?
Dus een vuig FB groepje, waarbij iedereen een tientje inlegt en dan maak je kans op die fles? Waarbij een goede kennis van degene die de fles inbrengt deze altijd wint?
Zoiets?

Dat ligt gelukkig iets genuanceerder Alex. Desalniettemin is het een medium dat gebruikt wordt om flessen met een flinke surplus van de hand te doen!
0 x

Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 03 Mar 2021, 12:36

Wouterk schreef:
defeatless schreef:
Fat Bastard! schreef:

Lotto groepen?
Zoiets?

Dat ligt gelukkig iets genuanceerder Alex. Desalniettemin is het een medium dat gebruikt wordt om flessen met een flinke surplus van de hand te doen!

Uhm, de win kans is daadwerkelijk een lot en niet te beïnvloeden maar verder zijn die groepjes niet echt "koosjer".
Beken direct schuld dat ik zelf ook deel heb genomen aan 2 van deze groepen maar verbaas me echt over wat zich daar af en toe afspeelt. En dus ook door de in eerder bericht aangehaalde slijter.
1 x
Afbeelding

Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 03 Mar 2021, 12:41

Fat Bastard! schreef:

En dan wel jezelf op een nummer zetten als beheer. Met de kans van 1/45 op cash bij de fles...
0 x

Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 03 Mar 2021, 13:21

Rien68 schreef:
En dan wel jezelf op een nummer zetten als beheer. Met de kans van 1/45 op cash bij de fles...

Precies dat!
0 x
Afbeelding

Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 03 Mar 2021, 13:22

Heren, misschien net wat minder expliciet over dat soort groepen hier. Ongeacht wat je ervan vindt.
0 x
Afbeelding

henri
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor henri » 03 Mar 2021, 13:34

Nickolaas schreef:Heren, misschien net wat minder expliciet over dat soort groepen hier. Ongeacht wat je ervan vindt.

waarom? daar mag iedereen toch van zeggen wat ze willen?

ik post daar wel wat samplesetjes,maar denk wel dat ik 1 van de weinigen ben die daar ook tegen kostprijs aanbied

zitten op die groepjes heel wat graaiers.. dat mag gezegd worden... maar ook daar.. als je iets te duur vind, speel je gewoon niet mee
wel heb ik altijd die groep gemeden waar beheer 1 spot pakt, geen zin om hun zak te spekken
6 x
Afbeelding

Wouterk
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Wouterk » 03 Mar 2021, 13:48

henri schreef:
Nickolaas schreef:Heren, misschien net wat minder expliciet over dat soort groepen hier. Ongeacht wat je ervan vindt.

waarom? daar mag iedereen toch van zeggen wat ze willen?

ik post daar wel wat samplesetjes,maar denk wel dat ik 1 van de weinigen ben die daar ook tegen kostprijs aanbied

zitten op die groepjes heel wat graaiers.. dat mag gezegd worden... maar ook daar.. als je iets te duur vind, speel je gewoon niet mee
wel heb ik altijd die groep gemeden waar beheer 1 spot pakt, geen zin om hun zak te spekken

Begrijp ook niet waarom we het hier niet mogen bespreken, wat mij betreft is dit een onderwerp dat binnen dit topic past?
1 x

Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 03 Mar 2021, 14:11

Hoezo Nick? Begrijp je comment niet echt?
0 x
Afbeelding

cor0566
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor cor0566 » 03 Mar 2021, 14:23

Heren, misschien net wat minder expliciet over dat soort groepen hier. Ongeacht wat je ervan vindt.

Nee hoor.
We zijn hier tenslotte een Forum, en daar mogen meningen gehoord en geuit worden.
Mijn mening.
Groet Cor.
0 x

Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 03 Mar 2021, 14:39

Nou, omdat die groepen onder een vergrootglas liggen, er vandaag één is gesloten en openbaar gediscussieer over dit soort groepen de betreffende groepen en deelnemers niet verder helpt.

En nee, ik heb geen aandelen :bigsmile .
0 x
Afbeelding

Harrie
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Harrie » 03 Mar 2021, 14:57

Het feit dat zo’n groep gesloten wordt lijkt me reden te meer om het ook hier even aan de orde te brengen. Zeker gezien het toch lichtelijk dubieuze karakter van dergelijke groepen..
0 x
Afbeelding

henri
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor henri » 03 Mar 2021, 15:20

Nickolaas schreef:Nou, omdat die groepen onder een vergrootglas liggen, er vandaag één is gesloten en openbaar gediscussieer over dit soort groepen de betreffende groepen en deelnemers niet verder helpt.

oke, nee we dachten dat je je 4 maal dagelijks "up-gedrag" van daar wilde verbergen :bigsmile :gnif
0 x
Afbeelding

Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 03 Mar 2021, 15:41

henri schreef:
Nickolaas schreef:Nou, omdat die groepen onder een vergrootglas liggen, er vandaag één is gesloten en openbaar gediscussieer over dit soort groepen de betreffende groepen en deelnemers niet verder helpt.

oke, nee we dachten dat je je 4 maal dagelijks "up-gedrag" van daar wilde verbergen :bigsmile :gnif

Max 4 maal per week. Totaal buitenproportioneel? Jazeker.

Overigens, in alle eerlijkheid, doe me een volgende keer een PB op FB wanneer je je daar aan stoort. Want dat doe je klaarblijkelijk.
0 x
Afbeelding

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”