Pim1234 schreef:De set is hier in goede staat ontvangen. Ziet er super uit en het bijkomend glas is erg netjes. Bedankt voor het organiseren!
Hier ook maar bedankje hoort hier thuis volgens mij. viewtopic.php?f=26&t=5427&start=7305

Moderator: AquaVitae

Pim1234 schreef:De set is hier in goede staat ontvangen. Ziet er super uit en het bijkomend glas is erg netjes. Bedankt voor het organiseren!

Bartje'79 schreef:Hier ook alles binnen![]()
sampletjes van Arthur en Raymond in één foto gevangen

Cask1988 schreef:De kleine verrassing is ook binnen![]()
Ik heb Patrick van Zuidam benaderd waarin ik hem vertelde over dit initiatief. Wat de set leuk af zou maken is natuurlijk een Millstone glas! Dus heb ik Patrick de vraag gesteld of het mogelijk was om bij wijze van promotie 35 officiële Millstone glazen te kunnen krijgen. Patrick was in z’n nopjes met het initiatief en werkte graag mee aan dit verzoek. Nog geen week later werden er 6 doosjes glazen afgeleverd bij mijn lokale slijter.![]()

Bartje'79 schreef:Van hetgeen ik tot nu toe gedronken heb vond ik de 'special no.21 PX sherry butt B0231 erg goed
Ik ben er verder nog niet aan toe gekomen. Ben wel heel benieuwd naar andere ervaringen!

Bartje'79 schreef:Net ff gekeken of ie nog ergens uit te halen was.
Op meerdere plekken![]()
De prijs
Cask1988 schreef:Bartje'79 schreef:Net ff gekeken of ie nog ergens uit te halen was.
Op meerdere plekken![]()
De prijs
Prijzig rakkertje ja. Volgens mij omdat dit de oudste vaten zijn die ze gebotteld hebben tot nu toe. Die 23yo is zelfs de oudste millstone tot nu toe meen ik.

Terug naar “Samples gevraagd/aangeboden”
Gebruikers op dit forum: pedrowhisky en 10 gasten