Geen wonder dat het inkakt. Zelfs een fancy blauwe fles kan daar niks aan veranderen, al denken ze bij Waterford misschien dat de fles na de barley op nummer twee staat als het gaat om het eindresultaat...

Nickvanderlinde298 schreef:Vorige week een Nc'Nean Batch 1 mogen proeven maar ik vind het niks bijzonders. Niet slecht, maar geen speciale. Nu is er een batch 2 en 3, etc. Zal wel even zo door gaan...

Oogadal schreef:Tsja, de FOMO is onnodig, maar wat hier de fles ingaat is voor de prijs gewoon prima.
Tis alleen jammer dat mensen dit verpesten door er op te parasiteren en doosjes tegelijk in proberen te slaan om ze dan weer te flippen.

whisky4wood schreef:Oogadal schreef:Tsja, de FOMO is onnodig, maar wat hier de fles ingaat is voor de prijs gewoon prima.
Tis alleen jammer dat mensen dit verpesten door er op te parasiteren en doosjes tegelijk in proberen te slaan om ze dan weer te flippen.
Ik begrijp dat WB een vrije markt kent en een liberaal gedachtegoed hanteert, maar wat mij betreft mag er een bovengrens zitten wat je voor een fles mag vragen gezien vanaf de rrp. 50 euro zou inderdaad een nette prijs zijn. Net de Torabhaig gehad en nu dit weer.

Oogadal schreef:whisky4wood schreef:Oogadal schreef:Tsja, de FOMO is onnodig, maar wat hier de fles ingaat is voor de prijs gewoon prima.
Ik begrijp dat WB een vrije markt kent en een liberaal gedachtegoed hanteert, maar wat mij betreft mag er een bovengrens zitten wat je voor een fles mag vragen gezien vanaf de rrp. 50 euro zou inderdaad een nette prijs zijn. Net de Torabhaig gehad en nu dit weer.
Welnee. Waarom? Mensen tegen zichzelf in bescherming nemen die 5 x de prijs willen betalen als waarvoor het in de winkel ligt?

whisky4wood schreef:[Van de Torabhaig had ik er 3 en direct een tegen winkelprijs aan een ander verkocht die er naast greep. Niks geen winst pakken, maar elkaar iets gunnen. En inderdaad wb is wat een gek er voor geeft, maar dat is meer voor gelukzoekers. Proost

Moest ik toch even opzoeken. Maar past prima in de vocabulaire van Haddock.defeatless schreef:prokaryoten..

Reichenbach schreef:...... Haddock.
Fat Bastard! schreef:Batch#2 is uit, rennen allemaal! Ardnamurchan AD 01.21:01
Ik had begrepen dat deze niet veel af zou wijken van de eerste dus ik laat hem maar schieten.
Oorspronkelijke verkoopprijs in UK was £45,00, in ons kikkerlandje gaat deze om en nabij de 50 euries kosten.
Buiten de gebruikelijke flippers nette prijzen bij Whisky Kingdom en Hard to Find Wines
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Bartje'79 en 18 gasten