Oogadal schreef:Waarschijnlijk kent Tom Roderick je IP Arthur en vond ie ‘t wel even welletjes met dat koopzieke gedrag.
K*t je hebt me door!

Oogadal schreef:Waarschijnlijk kent Tom Roderick je IP Arthur en vond ie ‘t wel even welletjes met dat koopzieke gedrag.

Tris schreef:Niet te hard rennen mensen, in Duitsland moet 'ie nog uitkomen.
Naar verluidt rond de 169 EUR aldaar.
Wouter1981 schreef:Er was een tijd dat je van dit soort flessen eerst kon afwachten hoe Henri hem scoorde, dan een sampletje bij hem kon bestellen, die dan 2 dagen later bij je bezorgd werd, dat je er dan rustig in het weekend eens goed voor ging zitten, je er nog eens een nachtje over kon slapen, toch maar wachtte tot het salaris gestort was en dat je dan met een zeker gevoel de fles in je mandje kon klikken.
Niet eens zo heel lang geleden.
Nou goed, zo'n mooie Bunna ging misschien iets harder. Maar zo'n Rothes, die had er gewoon weken lang gestaan.

Tris schreef:Ik heb een adresje in Duitsland.

Das altijd handig. Overigens is ie nu wel weer echt op bij Dramtime
2 x

LET OP: Momenteel uitverkocht. Maandag 22/2 wordt er nieuwe voorraad aan de webshop toegevoegd. Reserveren van een fles kan ook al door re mailen naar info@dramtime.nl. Een bestelling met deze fles wordt vanaf woensdag 24 februari verstuurd!

Pietdeslinger schreef:Das altijd handig. Overigens is ie nu wel weer echt op bij Dramtime
2 x
Das balen. Dan zal ik wel.net achter het net gevist hebben.

Dus als je nog wilt.....

Je mag ook echt wel vaker wat zeggen dan eens per jaar hoor!
0 x

Cor - Vinabc schreef:Geen stress meteen, spul moet nog uitgeleverd worden.

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten