Begrijp ik nu goed dat je dus ook geen Nederlands btw tarief hebt hoeven te betalen?

sch@ker schreef:Nickvanderlinde298 schreef:sch@ker schreef:Heb je de SWA benaderd en wat was hun reactie?
Zojuist reactie ontvangen.
"Looking at your tracking, your order is in transit today, hopefully it will be delivered today or tomorrow."
Punt is dat de order al 19 dagen 'in transit' staat maar goed. 3 keer UPS medewerker aan de lijn gehad, 3 keer de reactie: 'denk dat die bij de douane is'.
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van uw kleinkind!
Heb je ze aansprakelijk gesteld voor de aflevering? Jij als ontvanger kunt eigenlijk niets anders dan met de pet in de hand bij UPS navraag doen. Zij (de SWA) zijn de opdrachtgever voor UPS en kennen hun positie.
Nickvanderlinde298 schreef:sch@ker schreef:Nickvanderlinde298 schreef:
Zojuist reactie ontvangen.
"Looking at your tracking, your order is in transit today, hopefully it will be delivered today or tomorrow."
Punt is dat de order al 19 dagen 'in transit' staat maar goed. 3 keer UPS medewerker aan de lijn gehad, 3 keer de reactie: 'denk dat die bij de douane is'.
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van uw kleinkind!
Heb je ze aansprakelijk gesteld voor de aflevering? Jij als ontvanger kunt eigenlijk niets anders dan met de pet in de hand bij UPS navraag doen. Zij (de SWA) zijn de opdrachtgever voor UPS en kennen hun positie.
Gister dezelfde vragen aan SWA gemaild als die u hierboven vermeldde in dit topic en dat was de reactie.
HammerHead schreef:Wow, het duurt blijkbaar even, maar dan heb je ook wat.![]()
Begrijp ik nu goed dat je dus ook geen Nederlands btw tarief hebt hoeven te betalen?
Nickolaas schreef:Mooi zo, Herman.
(Overigens, mooie fles hoor! De geboorte van een kleinkind lijkt me een uitstekende gelegenheid om deze eens open te trekken. Enjoy!)

sch@ker schreef:Nickolaas schreef: Dat zou ook een leuk idee zijn, ware het niet dat ik post Corona.....![]()

sch@ker schreef:Gerrit, zeer bedankt. We zijn er heel blij mee. Het is ons vierde kleinkind en jij?
Ik hou het kort want het is per slot geen facebook hier
Nickvanderlinde298 schreef:Nickvanderlinde298 schreef:sch@ker schreef:Zie zojuist bij UPS, dat mijn flesje is vrijgegeven door de douane (UK).
De verwachte aflevering is dinsdag a.s. tussen 12.00 en 16.00 uur.
We'll wait and see
De extra rekening zit bij de aflevering of kun je die al terug zien bij het T&T overzicht?
Mijne geeft aan:
'Inklaring in uitvoering'
Vastgestelde levering:
Dinsdag 26-01
Dinsdag niet mogen ontvangen, T&T stond op woensdag tussen 13.130 en 16.30.
Alleen handtekening vereist als toegevoegde opmerking.
Niet langs geweest, T&T code status gewijzigd vannacht om 01.37 naar 'in transit'.
Voor dit pakket heb ik 8 december de verzending betaald...
@sch@ker
Al wel ontvangen toevallig?

sch@ker schreef:Nickvanderlinde298 schreef:Nickvanderlinde298 schreef:
De extra rekening zit bij de aflevering of kun je die al terug zien bij het T&T overzicht?
Mijne geeft aan:
'Inklaring in uitvoering'
Vastgestelde levering:
Dinsdag 26-01
Dinsdag niet mogen ontvangen, T&T stond op woensdag tussen 13.130 en 16.30.
Alleen handtekening vereist als toegevoegde opmerking.
Niet langs geweest, T&T code status gewijzigd vannacht om 01.37 naar 'in transit'.
Voor dit pakket heb ik 8 december de verzending betaald...
@sch@ker
Al wel ontvangen toevallig?
en...? Zijn je flesjes binnen en moest je nog bijbetalen?

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten