Arran expressies en bottelingen
Re: Arran expressies en bottelingen
Koker hoort er gewoon bij, niet netjes om het zo op te sturen.
Bij zo’n grote winkel zal het vast vaker gebeuren dat ze beschadigen of ontbreken.
Dan kan je ze net als D12 met korting verkopen zoals de Breek de Week aanbieding (dat zijn altijd flessen zonder verpakking)
Bij zo’n grote winkel zal het vast vaker gebeuren dat ze beschadigen of ontbreken.
Dan kan je ze net als D12 met korting verkopen zoals de Breek de Week aanbieding (dat zijn altijd flessen zonder verpakking)
1 x
- Breedút_Genietsje
- Whisk(e)y goeroe

Drankgigant is een prima slijter, alleen weet je nooit wat je krijgt.
Ik doe er geen online bestellingen meer...
Ik doe er geen online bestellingen meer...
0 x
46%, Non Chill-Filtered, Natural Colour; it's a sign of quality
Breedút Genietsje
Breedút Genietsje
Roelof schreef:Bij zo’n grote winkel zal het vast vaker gebeuren dat ze beschadigen of ontbreken.
Heb geen verklaring voor de fles zonder koker bij de Gigant, maar D12 gebeurt het af en toe dat die zak met schuim boven in de doos scheurt, met als gevolg schuim op de kokers.
Als dat gebeurt dan gaan die bewuste kokers weg en de flessen naar de Breek de Week.
0 x
-
Nickvanderlinde298
- Senior

Iemand deze al geproefd?
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... lden-glass
Zoja, is die het waard?
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... lden-glass
Zoja, is die het waard?
1 x
Heb hem hier open staan en ben er best tevreden van voor de prijs. Zeker geen mierzoete sherried whisky zoals er dertien in een dozijn zijn. Heeft wat mij betreft een redelijk droog en notig karakter. Geen idee of dat aan die Palo Cortado vaten ligt, maar het bevalt me wel. Maar ik ben in het algemeen wel fan van wat ze bij Arran doen.
0 x
-
JoachimV10
- Senior

Ik kom die zaken ook veel tegen, vooral beschadigde doosjes.
Maar goed, alles wat ik nu koop is toch om open te gaan binnen het jaar. Dusja
Als je 2 flessen hebt en 1 koker, kan je die koker dan gewoon gebruiken voor jouw nieuwe volle fles. Snel opdrinken dus
Maar goed, alles wat ik nu koop is toch om open te gaan binnen het jaar. Dusja
Als je 2 flessen hebt en 1 koker, kan je die koker dan gewoon gebruiken voor jouw nieuwe volle fles. Snel opdrinken dus
1 x
-
green-hornet
- Senior

Wat vinden jullie van de Arran 21?
En de vergelijking met de 18 jarige?
Ik hoor het graag.
Ik hoor het graag.
0 x
- Raymond CS
- Senior

green-hornet schreef:Wat vinden jullie van de Arran 21?
Ik hoor het graag.
Misschien is dit iets voor je:
Range Share 7 poll!
Er komt n.l. ook een range share van Arran met daarin de 18 en 21 als ik mij niet vergis, een uitgelezen kans om ze beide eens te proberen zonder direct een hele fles te moeten aanschaffen.

0 x
Sta altijd open voor mooie aanbiedingen. Stuur gerust een pb.
Raymond CS schreef:green-hornet schreef:Wat vinden jullie van de Arran 21?
Ik hoor het graag.
Range Share 7 poll!
Er komt n.l. ook een range share van Arran met daarin de 18 en 21 als ik mij niet vergis, een uitgelezen kans om ze beide eens te proberen zonder direct een hele fles te moeten aanschaffen.
Dat klopt, ik krijg de Arran 21Y vandaag binnen. Zodra ik de rest van de flessen ook binnen heb, komen de shares online.
Gedronken heb ik de 21Y nog niet, daar kan ik je dus geen advies geven. Voor wat ik lees op WB is de 21Y zijn meerwaarde tov de 18Y niet waard, maar dat zal je zelf ook wel gelezen hebben.
1 x
-
green-hornet
- Senior

Raymond CS schreef:green-hornet schreef:Wat vinden jullie van de Arran 21?
Ik hoor het graag.
Range Share 7 poll!
Bedankt voor de tip.
Heb toch maar de 21 vandaag gekocht,kwam hem tegen voor een mooie prijs.
De 18 jarige heb ik ook nog dicht staan.
Reviews zijn goed van beide whisky's.
1 x
Lijkt erop dat de 4e en tevens laatste in de Explorer Series in April uitkomt.
“We have the final instalment of our Explorers Series coming up in April“, van facebook door Jaclyn McKie van Arran.
“We have the final instalment of our Explorers Series coming up in April“, van facebook door Jaclyn McKie van Arran.
3 x
- Raymond CS
- Senior

Ik zag dat er weer een nieuwe Small Batch is: 8 Years Old Peated Pinot Noir Casks.
This Arran had matured for 8 years in peated Pinot Noir casks and is exclusively bottled for the Netherlands.
This Arran had matured for 8 years in peated Pinot Noir casks and is exclusively bottled for the Netherlands.
0 x
HEm schreef:Lijkt erop dat de 4e en tevens laatste in de Explorer Series in April uitkomt.
heb de Explores 4 reeds mogen proeven op een tasting en is weer een mooie Arran geworden
met ook natuurlijk weer iets mooi op de verpakking en op de bijhorende plaquette
3 x
- Raymond CS
- Senior

JohanM schreef:HEm schreef:Lijkt erop dat de 4e en tevens laatste in de Explorer Series in April uitkomt.
heb de Explores 4 reeds mogen proeven op een tasting en is weer een mooie Arran geworden
met ook natuurlijk weer iets mooi op de verpakking en op de bijhorende plaquette
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen of misschien beter gezegd welke club geeft zulke leuke tastings?
1 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”