-Roy- schreef:Johnson schreef:JvR schreef:
Slijterij Bams paar jaar terug geweest. Sympathieke zaak vond ik dat!
Jvr. Ja daar zeg je zowat. Bams zit toch bij de markt. Dat ik daar niet aan gedacht heb.Die zaak bestaat al een eeuwigheid.
Vanuit Maastricht kun je (als we weer de grens over mogen) ook wel een keer gaan kijken bij Whiskybarrel Lanaken (Be) - whiskybarrel.be. Ik ben daar jaren geleden ooit geweest. Geen enorm aanbod, wel meer exclusieve flessen. Op de begane grond gaat het tot een euro of 200, in de kelder mag je alleen kijken als je in een Lamborgini komt.
Die website is dood lijkt het

Die zaak bestaat al een eeuwigheid.

Volgende keer grote hoog er omheen dus 




