Thewowbar1986 schreef:Cask1988 schreef:Dus daar gaat het elke keer mis bij mij. Snapte maar niet dat die flessen zo snel leeg gingen![]()
De kurk kreeg geen kans om uit te drogen!?
Nee ik draai te stevig
Ik ken mn eigen kracht niet denk ik 
Thewowbar1986 schreef:Cask1988 schreef:Dus daar gaat het elke keer mis bij mij. Snapte maar niet dat die flessen zo snel leeg gingen![]()
De kurk kreeg geen kans om uit te drogen!?
Ik ken mn eigen kracht niet denk ik 

Cask1988 schreef:HammerHead schreef:Heb momenteel nog wel een Speyside Distillery 95 van Whiskybroker staan op zeer laag niveau, maar daarbij hoop ik tegen beter in dat er nog iets radicaals gebeurt in de ontwikkeling. Vooral in de de finish is die niet te hachelen.
Bij elkaar in knikkeren. Living bottle maken met nog wat andere toevoegingen. Wellicht dat je er dan nog plezier van krijgt
HammerHead schreef:In m'n kerstpakket zat nog een flesje hazelnootlikeur, wellicht dat ik eens met de combinatie aan het experimenteren ga. Slechter zal het er niet op worden verwacht ik.

Cask1988 schreef:HammerHead schreef:In m'n kerstpakket zat nog een flesje hazelnootlikeur, wellicht dat ik eens met de combinatie aan het experimenteren ga. Slechter zal het er niet op worden verwacht ik.
Dan is het wel heel beroerdheb je wb linkjes?

Flessen op laag niveau geef ik voorrang bij het drinken

Perry Veenendaal schreef:Flessen op laag niveau geef ik voorrang bij het drinken
Ik drink liever lessen van hoog niveau, kunnen die van een laag niveau dicht blijven en breekt die kurk ook niet....

SebasDB schreef:In deze hele draad lees ik verder minder over de eventuele bestrijding van verdamping wat mij zorgelijker lijkt dan een afgebroken kurk bij het openen.
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsSebasDB schreef:In deze hele draad lees ik verder minder over de eventuele bestrijding van verdamping wat mij zorgelijker lijkt dan een afgebroken kurk bij het openen.
SebasDB schreef:Kleine aanvulling op eerdere post.. wellicht wat vreemd maar eens in de zoveel tijd moet ik ze ook even allemaal zien....
Na een vakantie of een weekend weg gaan eerst de kasten open. Ff checken of alles er nog staat.. en ja ik kan nog uitkijken naar dat moment ook 

Breedút_Genietsje schreef:maar ik 'seal' de flessen dan wel geheel op eigen manier

Cask1988 schreef:Breedút_Genietsje schreef:maar ik 'seal' de flessen dan wel geheel op eigen manier
Dat schreeuwt om uitleg en foto’s
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten