Eens iets anders.. 7x Armagnac (1964-1979) voor een prikkie! Doe je mee? VOLVOLVOL!

Alle vormen van samples kunnen hier worden aangeboden of gevraagd, te koop of te ruil. Ook voor bottleshares.

Moderator: AquaVitae

Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Eens iets anders.. 7x Armagnac (1964-1979) voor een prikkie! Doe je mee? VOLVOLVOL!

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 29 Dec 2020, 17:23

Nou ga nog eens een ritsje van die flessen halen dan. Kan je een 2e ronde aanbieden :bigsmile
2 x
Afbeelding

AquaVitae
Senior
Senior

Re: Eens iets anders.. 7x Armagnac (1964-1979) voor een prikkie! Doe je mee? VOLVOLVOL!

Ongelezen berichtdoor AquaVitae » 29 Dec 2020, 22:03

Voor de prijzen van deze flessen en de snelheid waarmee de sampleset uitverkocht raakte, hoef je het niet te laten om zelf een setje te halen. Ik ben zelf niet zo van de flesjes vullen, maar als een iemand zich geroepen voelt :Party

O ja, en de forumregels nog even aanpassen omdat alleen whiskysamples zijn toegestaan :Scratch :domdom
Misschien dat er wel een welwillende moderator is die het door de vingers wil zien omdat hij zelf ook wel een setje zou willen :sst
1 x

henri
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor henri » 29 Dec 2020, 22:08

AquaVitae schreef:Voor de prijzen van deze flessen en de snelheid waarmee de sampleset uitverkocht raakte, hoef je het niet te laten om zelf een setje te halen. Ik ben zelf niet zo van de flesjes vullen, maar als een iemand zich geroepen voelt :Party

O ja, en de forumregels nog even aanpassen omdat alleen whiskysamples zijn toegestaan :Scratch :domdom
Misschien dat er wel een welwillende moderator is die het door de vingers wil zien omdat hij zelf ook wel een setje zou willen :sst

moet ook zeker niet standaard worden dat er allerlei andere dranken hier voorbij komen
maar voor 1 keertje vond ik dit een leuke afwisseling en zeker voor de centen waarvoor het mogelijk was
4 x
Afbeelding

AquaVitae
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor AquaVitae » 29 Dec 2020, 22:26

Ik heb er zelf geen moeite mee dat er dit soort setjes voorbij komen. Integendeel, als liefhebber van kwalitatief gedistilleerd is het natuurlijk mooi dat dit voor deze prijs mogelijk is.
Zeker in het samplegedeelte van het aanbodforum is de kans op flippers volgens mij nihil. Niet alleen met whisky - whiskysamples zijn al een niche van een niche- maar helemaal met cognac, armagnac en rum. Dan hebben we het over een niche van een niche van een niche. En het tegen gaan van flippers is volgens mij de reden dat we overige distillaten van het forum uitsluiten.
Maar misschien is dit meer iets voor de discussie over regels in het aanbod forum.
2 x

BarryM
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor BarryM » 29 Dec 2020, 22:36

AquaVitae schreef:Ik heb er zelf geen moeite mee dat er dit soort setjes voorbij komen. Integendeel, als liefhebber van kwalitatief gedistilleerd is het natuurlijk mooi dat dit voor deze prijs mogelijk is.
Zeker in het samplegedeelte van het aanbodforum is de kans op flippers volgens mij nihil. Niet alleen met whisky - whiskysamples zijn al een niche van een niche- maar helemaal met cognac, armagnac en rum. Dan hebben we het over een niche van een niche van een niche. En het tegen gaan van flippers is volgens mij de reden dat we overige distillaten van het forum uitsluiten.
Maar misschien is dit meer iets voor de discussie over regels in het aanbod forum.

Erg scherp verwoord! Mijns inziens zijn dit soort sample setjes een mooie toevoeging.
0 x

Terug naar “Samples gevraagd/aangeboden”