21 feb 2012: Twaist02 - Twitter tasting
21 feb 2012: Twaist02 - Twitter tasting
Onder voorbehoud!
https://twitter.com/#!/Twaisting/status ... 9960830977
Zie hier voor de vorige twaisting met The Balvenie!
https://twitter.com/#!/Twaisting/status ... 9960830977
Zie hier voor de vorige twaisting met The Balvenie!
0 x
Re: 21 feb 2012: Twaist02 - Twitter tasting
Ik las de aankondiging van de eerste te laat, dus nu snel voor de tweede opgegeven 
0 x
Ik sta ook al weer op de lijst 
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Beste mensen..hartelijk dank voor jullie bijdrage tijdens #twaist01 we zijn druk doende met de tweede zodra we meer informatie hebben zullen we hem hier posten. en als we een promo hebben geschoten posten we hem uiteraard ook hier... 
0 x
Ï Love "Whisky and More"
Http://mwab.Wordpress.com
Beste mensen we gaan bij de 2e twaisting #twaist02 gaan we onder begeleiding van Erk Molenaar 3 Kintra Whisky's drinken.
mogelijk nieuwe bottelingen van 2012 . kosten 10 euro en er zijn nog enkele plekken vrij dus geef je op via info@genietschap.nl of meer info via twitter
volg
@giovannimasett1
@twaisting.nl
mogelijk nieuwe bottelingen van 2012 . kosten 10 euro en er zijn nog enkele plekken vrij dus geef je op via info@genietschap.nl of meer info via twitter
@giovannimasett1
@twaisting.nl
0 x
Ï Love "Whisky and More"
Oeh, interessant! Heb er weer zin in 
Een klein vraagje: misschien iets meer verpakkingsmateriaal bij dit pakketje? De buisjes tikten wel erg losjes tegen elkaar bij de #twaist01 zending en mijn postbode is niet bepaald zachtzinnig heb ik gemerkt... (slechte combinatie
)
Een klein vraagje: misschien iets meer verpakkingsmateriaal bij dit pakketje? De buisjes tikten wel erg losjes tegen elkaar bij de #twaist01 zending en mijn postbode is niet bepaald zachtzinnig heb ik gemerkt... (slechte combinatie
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Matti schreef:Oeh, interessant! Heb er weer zin in
Een klein vraagje: misschien iets meer verpakkingsmateriaal bij dit pakketje? De buisjes tikten wel erg losjes tegen elkaar bij de #twaist01 zending en mijn postbode is niet bepaald zachtzinnig heb ik gemerkt... (slechte combinatie)
Dit was precies mijn opmerking en afgelopen zaterdag tijdens Whisky Live ook met Giovanni over gehad. Echter, hij wist met te vertellen dat ze - bij wijze van test - met de doosjes gegooid hebben en het niet stuk ging, dus voldoende verpakt was
Echter... een oude krant ertussen proppen, kost niks en beschermt genoeg!
0 x
Ik vond het een erg geslaagde Twaisting! De volgende whisky's hebben we geproefd:

Ik vond zelf de middelste het lekkerste.

0 x
eRJe schreef:Ik vond het een erg geslaagde Twaisting!
Ik ook, en ik ook

0 x
dmace schreef:eRJe schreef:Ik vond het een erg geslaagde Twaisting!
Ik ook, en ik ook
Zeker geslaagd! Ik vond zelf de 1e (Glen Garioch) het lekkerste!
Blind geproefd, bij die eerste dacht ik een Clynelish (door het wasachtige), de tweede een Macallan (door taninnes en sherry) en de derde dacht ik Ardmore (een typische rook / leer / teer). Geen juist geraden

0 x
eRJe schreef:Ik vond het een erg geslaagde Twaisting!
Ik ook, en ik vond de Glen Scotia het lekkerst met de Glen Garioch als eervolle vermelding. Leuk om te zien hoe verdeeld de meningen zijn
Erg leuke avondjes zijn deze twaistings op naar #3!
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”