Wie o wie... Whiskydude-tastings.com

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Wie o wie... Whiskydude-tastings.com

Ongelezen berichtdoor Dre » 21 Dec 2020, 12:10

Fat Bastard! schreef:
Dre schreef:Alsjeblieft NIET zeg, er zijn al veel te veel figuren die zichzelf heel erg serieus nemen met die whiskyvlogs,.....

Als je doelt op onze mede Warrior....pas op hè?!? Geen kwaad woord over hem, doe ik ook nooit over zijn vlogs! :gnif

Ik durf nu sowieso geen 'kwaad woord' meer te uiten, maar inderdaad is dit er ook eentje uit de reeks die voor mij echt niet had gehoeven en waar ik al een hele tijd digitaal in een ruime boog omheen loop ;) .
Niets tegen de persoon in kwestie zelf overigens hoor, heb hem ook persoonlijk al eens ontmoet en prima kerel, maar aan zijn filmpjes heb ik geen enkele behoefte :gnif .
2 x

Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 21 Dec 2020, 14:26

Dre schreef:Ik durf nu sowieso geen 'kwaad woord' meer te uiten .....

over berichtgevingen alhier of over de facebook groep? :?
Gewoon lekker voor je mening uitblijven komen man!
1 x
Afbeelding

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 21 Dec 2020, 19:22

Reichenbach schreef:Wellicht heeft hij wel op de KvK site gekeken:
https://www.kvk.nl/advies-en-informatie ... am-kiezen/
Whiskydudes levert Vaktools op, niet echt dezelfde branche. :bigsmile

Maar toch een beetje slordig van hem, je zou op zijn minst wat marktonderzoek moeten doen voor je zo iets opstart.

Dan moet jij toch echt beter kijken hoor. Je mag, net als de andere mods kritiek hebben op wat er over deze persoon gezegd wordt, maar ik verwacht van jouw/jullie WEL dat je niet iets lukraak post wat niet klopt. En dat doe je nu dus wel.
Maar wellicht had je de paar euro er niet voor over het uittreksel te kopen?
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

BarryM
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor BarryM » 21 Dec 2020, 19:31

Oogadal schreef:

Maar toch een beetje slordig van hem, je zou op zijn minst wat marktonderzoek moeten doen voor je zo iets opstart.

Dan moet jij toch echt beter kijken hoor. Je mag, net als de andere mods kritiek hebben op wat er over deze persoon gezegd wordt, maar ik verwacht van jouw/jullie WEL dat je niet iets lukraak post wat niet klopt. En dat doe je nu dus wel.

De toon maakt de muziek en die van jou kraakt behoorlijk naar mijn mening. Wanneer je zoekt op Whiskydudes op KVK geeft het handelsregister terug dat Whiskydudes vaktools levert (en het resultaat zelf is combi van handelsnaam Whiskydudes/Vaktools).
https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q ... te=kvk2014

Afbeelding

Whiskydudes Groothandel in elektrische huishoudelijke apparatuur (geen witgoed, audio en video) Groothandel in ijzer- en metaalwaren Groothandel ...

Ik geloof dat we van jou mogen verwachten dat je niet zomaar iemand beticht van het verspreiden van onwaarheden? :bigsmile

PS. Ik kan het fout hebben maar ik las de reactie van Reichenbach vooral met een knipoog
Laatst gewijzigd door BarryM op 21 Dec 2020, 19:57, 2 keer totaal gewijzigd.
2 x

Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 21 Dec 2020, 19:33

edwinedje schreef:
Dre schreef:Bovendien zou dat dus betekenen dat je ook nooit commentaar mag hebben op sporters, politici, artiesten etc. zolang je het niet ook zelf hebt geprobeerd. Zo werkt dat niet helemaal volgens mij.

Tuurlijk mag je wel commentaar hebben ... op sporters, politici en artiesten. (en whisky Bloggers).

Maar het is zo makkelijk om te zeggen dat je iets niet goed vind, want elk schip heeft 100 kapiteins en elk sport team heeft een 100 coaches.
Maar tendens hieronder was meer dat het niveau laag is ... en zijn "waarschijnlijk ook nog speciaal hiervoor die Schotse Ruit-broek" en dat het allemaal wat 'schot voor open doel is'.

Enneh ... je hoeft niet te kijken he ... als je na 30 seconden denkt; "Niet voor mij" dan druk je op stop en ga je verder

... maar ja wij zij allemaal experts hier ... dus deze jongen/man, zijn kleding en blog is een lachertje.
En dan is het geen kritiek meer ... dan is het gewoon kleineren ...

Nou...advocaat van de duivel spelen tot daar aan toe en vaak heb je een punt vind ik maar ik vind je bezwaren dit maal wel wat ver gezocht hoor :) Ik vind deze man er echt eentje in de categorie ‘Zanger Rinus met z’n Romana’ :lol: Als je jezelf vrijwillig zó voor lul zet op het wereld wijde web en geen eens gedegen vooronderzoek doet, kan je ook wat hoongelach, kritiek en/of satire verwachten. Ik vind het wel ver gaan om dit alles gelijk te bestempelen als bashen, kleineren en pesten. Cabaretiers doen niet anders. Iemand roept of doet iets doms en wordt vervolgens te kakken gezet in een show. Dan mogen programma’s als ‘Even tot hier’ ook niet meer want dat valt dan ook allemaal in de categorie ‘bashen’ en ‘de beste stuurlui’. Ondertussen liggen we elke zaterdagavond in een deuk voor de tv en willen we ze t liefst de eindejaarsconference laten doen... :lekker

Als we hier geen eens wat schik meer mogen hebben over iemands ongelukkige keuzes en verschijning n.a.v. inbreuk op naamsgebruik van een trouw forumlid, waarmee we eigenlijk zeggen ‘groot gelijk Oogadal, doe er wat aan we snappen je’, wat mag er dan nog wel? Ik snap in dat opzicht wel dat Dre zegt hier niets meer van te durven vinden. Bietje ver gezocht allemaal..

Als deze beste man morgen z’n naam veranderd en zich vervolgens aanmeldt op het forum dan zal hij gewoon normaal ontvangen worden door me, door iedereen denk ik wel, en helpen we hem als mede-liefhebbers met alle liefde op weg in de wondere wereld van whisky :bigsmile Als de beste man dan ook nog enige vorm van zelfreflectie heeft zal hij zelf hopelijk ook met een lach kunnen denken ‘goh dat was geen hele beste binnenkomer nee :lol:

En oja voor wie niet weet wie Rinus en Romana zijn:
4 x
Afbeelding

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 21 Dec 2020, 19:54

edwinedje schreef:Laten we even aannemen dat het Whsky-Kees Tastings had geheten?

Dan had ie van mij geen last gehad. Op mijn zaterdag verstuurde bericht geen reactie en zojuist mail verstuurd na juridisch overleg gehad te hebben.
edwinedje schreef:We hebben allemaal onze eerste schreden in de whisky wereld gezet.
En iedereen zal dit op een andere manier doen, ervaren en uitvoeren.
Eens. En als je dan besluit jezelf voor lul te zetten op het www dan moet je niet huilen als je pek en veren oogst.
edwinedje schreef:Dus ... als jullie het allemaal beter weten ... [wie de schoen past, trekke hem aan ]
Start je Youtube kanaal ... maak een video ... een post je link hier.
Iets met beste stuurlui en zo ...

Dan klap ik voor je als het top is, of ik zaag je bij je enkels af :o
4 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook

De buuk
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor De buuk » 21 Dec 2020, 19:56

Geen zin alles te lezen maar Rinus en Romana is altijd goed.

Jammer dat we door Corona niet zo vaak van dit magistrale muziekduo kunnen genieten.

Gelukkig heb ik al zijn werk op vinyl :yes
1 x
Whisky, BBQ’s & af en toe een mooie longfiller

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 21 Dec 2020, 19:57

BarryM schreef:
Oogadal schreef:

De toon maakt de muziek en die van jou kraakt behoorlijk naar mijn mening. Wanneer je zoekt op Whiskydudes op KVK geeft het handelsregister terug dat Whiskydudes vaktools levert.

Afbeelding

Whiskydudes Groothandel in elektrische huishoudelijke apparatuur (geen witgoed, audio en video) Groothandel in ijzer- en metaalwaren Groothandel ...

Ik geloof dat we van jou mogen verwachten dat je niet zomaar iemand beticht van het verspreiden van onwaarheden? :bigsmile

PS. Ik kan het fout hebben maar ik las de reactie van Reichenbach vooral met een knipoog

Geef die 2,30 nou uit, dan kun je namelijk WEL zien dat Whiskydudes als groothandel alcoholische dranken is ingeschreven. Correcte SBI code. Geef mij er nou niet de schuld van dat jij niet kunt zoeken he.... Die ... suggereren al dat er meer staat namelijk.
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 21 Dec 2020, 20:01

Voor iedereen hier die schijnt te denken dat ik een handelsnaam verzin of er de verkeerde SBI code aanhang, maar die te zuinig zijn om 2.30 uit te geven om te zien of hun bewering klopt.
Bijlagen
hwf.JPG
hwf.JPG (81.44 KiB) 1236 keer bekeken
1 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook

BarryM
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor BarryM » 21 Dec 2020, 20:02

Oogadal schreef:
BarryM schreef:
Oogadal schreef:

De toon maakt de muziek en die van jou kraakt behoorlijk naar mijn mening. Wanneer je zoekt op Whiskydudes op KVK geeft het handelsregister terug dat Whiskydudes vaktools levert.

Geef die 2,30 nou uit, dan kun je namelijk WEL zien dat Whiskydudes als groothandel alcoholische dranken is ingeschreven. Correcte SBI code. Geef mij er nou niet de schuld van dat jij niet kunt zoeken he....

Nee nee, ik geef je daar absoluut niet de schuld van, wel acht ik je schuldig aan botheid in geschrifte. De reactie van Reichenbach was gestoeld op de zoekresultaten van het KVK handelsregister. Als jij niet inziet dat dit verwarrend overkomt, is dat meer jouw probleem dan de mijne. Ik geloof je op je woord dat het in het uitreksel wel prima vermeld staat (iets wat ik zou kopen als ik voornemens was een bedrijf op te starten genaamd vaktools of Whiskiedudes).

Verder doet mijn opmerking niks af aan het feit dat whiskydude-tasting dat wel had moeten doen en/of beter onderzoek had moeten verrichten.

Oogadal schreef:Voor iedereen hier die schijnt te denken dat ik een handelsnaam verzin of er de verkeerde SBI code aanhang, maar die te zuinig zijn om 2.30 uit te geven om te zien of hun bewering klopt.

Niemand doet ook maar ergens de bewering dat jij een verkeerde SBI code aanhangt of een handelsnaam verzint.
2 x

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 21 Dec 2020, 20:09

Botheid in geschrifte. Die is nieuw. Maar dat is een gevolg van onwetendheid in geschrifte. Als je /Wie dan ook schrijft dat ik m’n kvk niet op orde heb dan bewijs je dat ook maar. Tis niet dat ik de laatste jaren op een luchtkasteel probeer m’n label van de grond te krijgen tenslotte. Om daar even hier door mensen die geen onderzoek gedaan hebben op gewezen te worden daar pas ik voor.
Discussies doe ik graag, alleen dit zijn feiten en daar is geen discussie over mogelijk.
2 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 21 Dec 2020, 20:11

En voordat een mod ingrijpt; hier laat ik t voor wat betreft de juistheid van m’n kvk inschrijving bij.
2 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook

BarryM
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor BarryM » 21 Dec 2020, 20:12

Oogadal schreef:Botheid in geschrifte. Die is nieuw. Maar dat is een gevolg van onwetendheid in geschrifte. Als je /Wie dan ook schrijft dat ik m’n kvk niet op orde heb dan bewijs je dat ook maar. Tis niet dat ik de laatste jaren op een luchtkasteel probeer m’n label van de grond te krijgen tenslotte. Om daar even hier door mensen die geen onderzoek gedaan hebben op gewezen te worden daar pas ik voor.
Discussies doe ik graag, alleen dit zijn feiten en daar is geen discussie over mogelijk.

Niemand beweert dat. Ik geloof (voor zover ik heb kunnen lezen in deze korte tijd) dat juist iedereen op het forum vol lof over jou en Whiskydudes is. Dit soort opmerkingen doen het dan wat mij betreft ook geen eer aan. Onwetendheid is het evenmin aangezien ik prima weet hoe het handelsregister werkt. Mijn reactie was puur om aan te tonen waar de betreffende misopvatting kon ontstaan en dat je verdedigende houding volledig onnodig was binnen de gelederen van dit forum.

Nogmaals, van hoe ik het lees in dit topic was de opmerking die jij aanhaalt gekscherend bedoeld (vandaar de grijns smiley).

Oogadal schreef:En voordat een mod ingrijpt; hier laat ik t voor wat betreft de juistheid van m’n kvk inschrijving bij.

:goedgedaan
Laatst gewijzigd door BarryM op 21 Dec 2020, 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
2 x

edwinedje
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 21 Dec 2020, 20:12

Oogadal schreef:Je mag, net als de andere mods kritiek hebben op wat er over deze persoon gezegd wordt,

Even voor de duidelijkheid ... ik heb niets als MOD geschreven ... puur op eigen titel ...
2 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}

Reichenbach
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 21 Dec 2020, 20:15

Oogadal schreef:Maar wellicht had je de paar euro er niet voor over het uittreksel te kopen?
Nee dat had ik zeker niet, en heb ik nog steeds niet.

Ik geef alleen maar aan wat ik vind met een eenvoudige zoekopdacht op de KvK website. Dat jij je daaraan stoort is toch echt jouw probleem.
9 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”