Reichenbach schreef:Nooit invullen voor de ander; dat doe ik wel.Whisky.jos schreef:Denk sowieso dat de meeste mensen hier online bestellen.
Ik tenminste, denk dat ik 90% van mijn flessen online koop.
Hoezo!. Alleen omdat jou naam groen is.

Reichenbach schreef:Nooit invullen voor de ander; dat doe ik wel.Whisky.jos schreef:Denk sowieso dat de meeste mensen hier online bestellen.

Cask1988 schreef:Oooooh jawel!! De enige echteVeel plezier met onze collectieve lievelingsbelg

Fat Bastard! schreef:Maarre.....over essentiële detailhandel gesproken......mogen de postagentschappen en parcelshops wel open blijven zodat we onze sample pakketjes wel kunnen blijven verzenden?????!!!!!????
Over essentieel gesproken!!

Reichenbach schreef:Ja, die mogen/moeten open blijven .....
Fat Bastard! schreef:Reichenbach schreef:Ja, die mogen/moeten open blijven .....
Gelukkig man! Zou me anders gaan dood vervelen.

Whisky.jos schreef:Nou Andre kan me nog herinneren dat je laatst schreef dat het thuis werken niet zo fijn was voor je bankrekening.
Jij houdt een lockdown tot 2022 wel vol.

Whisky.jos schreef:Denk sowieso dat de meeste mensen hier online bestellen.

Nickvanderlinde298 schreef:Is een Single Cask whisky altijd Cask Strength en is Cask Strength altijd een Single Cask?

Nickvanderlinde298 schreef:Is een Single Cask whisky altijd Cask Strength en is Cask Strength altijd een Single Cask?
HammerHead schreef:Nickvanderlinde298 schreef:Is een Single Cask whisky altijd Cask Strength en is Cask Strength altijd een Single Cask?
Over het tweede kun je discussiëren, is een beetje een definitie kwestie. Veel cask strength standaard bottelingen, bijvoorbeeld Springbank 12, Lagavulin 12 worden op vatsterkte gebotteld, maar dat zijn uiteraard meerdere vaten bij elkaar geblend. Voor zover daar bij het bottelen geen water aan wordt toegevoegd zou je het cask strength kunnen noemen, maar batch strength dekt de lading beter. O.a. Tamdhu gebruikt deze term

AquaVitae schreef:Interessant draadje over dit onderwerp: Natural Cask Strength of niet?

thijs100 schreef:HammerHead schreef:Nickvanderlinde298 schreef:Is een Single Cask whisky altijd Cask Strength en is Cask Strength altijd een Single Cask?
Over het tweede kun je discussiëren, is een beetje een definitie kwestie. Veel cask strength standaard bottelingen, bijvoorbeeld Springbank 12, Lagavulin 12 worden op vatsterkte gebotteld, maar dat zijn uiteraard meerdere vaten bij elkaar geblend. Voor zover daar bij het bottelen geen water aan wordt toegevoegd zou je het cask strength kunnen noemen, maar batch strength dekt de lading beter. O.a. Tamdhu gebruikt deze term
Hoezo zou voor de whisky’s die jij noemt de term batch strength de lading beter dekken dan cask strength? Cask strength is cask strength, ongeacht of het een single cask of een vatting van meerdere vaten is.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten