Wie weet er meer te vertellen over Säntis Malt Highländer Dreifataigkeit Zwitserland . Deze werd bekroond als European whisky of the Year in de Whisky Bible 2010 van Jim Murray.
Heb al geprobeerd te ""googelen""
Wie weet er meer te vertellen over Säntis Malt Highländer Dreifataigkeit Zwitserland .
Wij hebben in 2008 op het whiskyfestival in Leiden Zwitserse whisky gedronken,maar nu weet ik niet of dat dezelfde is als wat jij bedoeld,maar wij vonden het niks.
Maar dat is weer persoonlijk. chris schreef:Wij hebben in 2008 op het whiskyfestival in Leiden Zwitserse whisky gedronken,maar nu weet ik niet of dat dezelfde is als wat jij bedoeld,maar wij vonden het niks.
heel apart ben zeer benieuwd.Piet schreef:Würzige Gerste, reines Quellwasser aus dem Appenzeller Hochland und die sorgfältige Lagerung in Eichen-Bierfässern geben dem «Säntis Malt» die funkelnde Farbe und das einzigartige Aroma.
EDRADOUR schreef:Na gisteren een @ verstuurd te hebben richting ""Die Schweiz"reeds vandaag bericht terug ontvangen. Met de nodige verontschuldigingen doordat de Whisky momenteel niet te leveren is, althans de 0.70 inhoud. Een verwijzing naar de resterende Whisky,s welke op voorraad liggen, varierend van miniatuur botteling 0.40 alsook een 0.5 inhoud.
Tevens een UITNODIGING tot doen bezoeken van de Brauerei/ Distillerie, gekoppled aan een nose and tasting.
Schijnbaar geldt hier ook Die Schweizer grundlichkeit??
Zoals Piet reeds aangafheel apart ben zeer benieuwd.Piet schreef:Würzige Gerste, reines Quellwasser aus dem Appenzeller Hochland und die sorgfältige Lagerung in Eichen-Bierfässern geben dem «Säntis Malt» die funkelnde Farbe und das einzigartige Aroma.

/ Mijn Website met mijn Distillery Visits
Sir Dramalot schreef:Een tijdje geleden 2 flesjes Edition Alpstein gekocht. Als kind ben ik veelvuldig op vakantie geweest in het Appenzellerland en de Santis heb ik ook regelmatig beklommen. Ken de bier - brouwerij ook. Meer gekocht uit sentimentele redenen dan vanuit een hoog verwachtingspatroon dus. Laatst een flesje geopend en ik moet zeggen dat deze mij niet tegenvalt. Als je bepaalde scores en commentaren op WB leest als zijnde het de slechtste whisky ooit gemaakt dan zet ik daar echt vraagtekens bij. Heb de whisky zelf met 81 punten beoordeeld. Geen topper, maar met voldoende geur -en smaaknuances en gewoon best lekker. We kunnen toch ook niet iedere dag Black Bowmore of iets vergelijkbaars drinken?

Terug naar “Whisky uit overige landen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten