Springbank, Longrow en Hazelburn expressies
Re: Springbank, Longrow en Hazelburn expressies
Wat ik hoorde dat de core rang binnenkort weer normaal binnen gaat komen. Denk sowieso dat north star spirit (zoals rene van de gijp altijd zegt) beetje te veel in zichzelf is gaan geloven met de prijzen van de laatste 2 x uitgaves
1 x
-
Perry Veenendaal
- Senior

Zal ook ff een duit in het zakje doen. Mijn geliefde https://whiskyauction.com/ Springbank 20yo
for dutch Springbank lovers. Nu al €640,- geboden, met kosten mee komt dat op meer dan € 700 neer.
En daar baal ik van, ik kan de volgende nu niet meer open maken. Ik vind het te decadent om een whisky met
zo’n waarde op te drinken. Dus die gekkies verpesten vele fijne avonden van mij......
Gelukkig heb ik nog een klein beetje......
for dutch Springbank lovers. Nu al €640,- geboden, met kosten mee komt dat op meer dan € 700 neer.
En daar baal ik van, ik kan de volgende nu niet meer open maken. Ik vind het te decadent om een whisky met
zo’n waarde op te drinken. Dus die gekkies verpesten vele fijne avonden van mij......
2 x
- Reichenbach
- Moderator

Het tinnen bandje los trekken kan heel bevrijdend werken. Net als het los trekken van de pleister op een harige arm.Perry Veenendaal schreef:, ik kan de volgende nu niet meer open maken. Ik vind het te decadent om een whisky met
zo’n waarde op te drinken. ....
4 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

Perry Veenendaal schreef:Zal ook ff een duit in het zakje doen. Mijn geliefde https://whiskyauction.com/ Springbank 20yo
De waarde is toch gewoon dat wat je destijds betaald hebt. Net daarom koop je van zo een flesje eentje extra
Al begrijp ik je wel hoor
3 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Ja, snap ik, zeker als je er al een flesje van soldaat hebt gemaakt...
De mijne was destijds echt in no time op..
Blij dat ik er nog een paar heb staan...

De mijne was destijds echt in no time op..
Blij dat ik er nog een paar heb staan...

0 x
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

De Madeira nu beschikbaar bij D12
voor maar €250
Doen ze nu dus ook al met oa de Kilkerran 16 en de Ardbeg Traigh Bhan, alles lekker voor 2x de releaseprijs aanbieden. Ik begin het een steeds onsympathieker stel dozenschuivers te vinden.
voor maar €250

Doen ze nu dus ook al met oa de Kilkerran 16 en de Ardbeg Traigh Bhan, alles lekker voor 2x de releaseprijs aanbieden. Ik begin het een steeds onsympathieker stel dozenschuivers te vinden.
4 x
HammerHead schreef:De Madeira nu beschikbaar bij D12![]()
voor maar €250
Heb hetzelfde gevoel.
Ik kijk er al ff niet meer op..
0 x
€250,- is wel heel erg veel voor een whisky die net uit is. Heb er deze week €127,50 voor gegeven. Vond ik overigens ook meer dan genoeg. Maar €250,- voor zo'n slijter is wel wat beschamend.
Henk
Henk
0 x
Ik gister de Longrow 21 meegenomen. Slijter zette ‘m net in het vak. Helaas een ruggengraat van een garnaal...
Stiekem wel blij mee
Stiekem wel blij mee
2 x
-
green-hornet
- Senior

- Reichenbach
- Moderator

Iets boven de 200 euro? Nette prijs is ook maar relatief natuurlijk.green-hornet schreef:Wat is een nette prijs voor een SB 21?
0 x
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

Reichenbach schreef:Iets boven de 200 euro? Nette prijs is ook maar relatief natuurlijk.green-hornet schreef:Wat is een nette prijs voor een SB 21?
Net boven de €200 zou heel erg netjes zijn inderdaad, alleen niet erg realistisch, dat zijn prijzen van 2 / 3 jaar geleden.
0 x
- Reichenbach
- Moderator

Tsja, dat kan kloppen, de laatste keer dat ik de 21 heb gekocht zal 2 jaar geleden zijn. Op WB zie ik dat deze al voor twee keer zoveel staat aangeprezen.HammerHead schreef:Reichenbach schreef:Iets boven de 200 euro? Nette prijs is ook maar relatief natuurlijk.green-hornet schreef:Wat is een nette prijs voor een SB 21?
Net boven de €200 zou heel erg netjes zijn inderdaad, alleen niet erg realistisch, dat zijn prijzen van 2 / 3 jaar geleden.
Dat whiskyland ziek is lijkt me duidelijk.
0 x
-
Nickvanderlinde298
- Senior

Afgelopen weken een aantal Springbank's 21Y gekocht van zowel slijters als particulieren, 1 enkele uitzondering zat onder de € 300.
EDIT: Ik zie dat de Springbank 17Y Madeira nu bij het Bockje te koop staat voor een schamele € 199,95.
Introductieprijs was 90 pond, die wisselkoers hakt er hard in...
EDIT: Ik zie dat de Springbank 17Y Madeira nu bij het Bockje te koop staat voor een schamele € 199,95.
Introductieprijs was 90 pond, die wisselkoers hakt er hard in...
1 x
sch@ker schreef:Ik lees zojuist in de mail, dat er waarschijnlijk a.s. maandag nog enkele flesjes bij Whiskybroker de markt
op gaan omdat enkele van de "preferred customers" die een code hebben, daarvan geen gebruik zullen maken.
Aan de knoppen dus.
Mocht er iemand zijn die er twee op hun kop weet te tikken, dan houd ik mij aanbevolen...
Update: het wordt morgen (info via de mail), geen tijdsaanduiding en 1 fles per klant
0 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”