Hallo iedereen
Hallo iedereen
Ik ben johnny een grote liefhebber van whisky ik heb eindelijk deze pagina gevonden
Ik hoop dat we hier leuke momenten kunnen hebben en lekkere whiskys proeven met andere mensen
Ik ben vooral een grote fan van Gordon & MacPhail whiskys
Ik hoop dat we hier leuke momenten kunnen hebben en lekkere whiskys proeven met andere mensen
Ik ben vooral een grote fan van Gordon & MacPhail whiskys
10 x
Re: Hallo iedereen
Welkom Johnny!
Hoe is de voorliefde voor Gordon & Macphail als independent bottelaar zo ontstaan? Ben benieuwd naar je verhaal!
Veel plezier op het forum!
Groeten,
Arthur
Hoe is de voorliefde voor Gordon & Macphail als independent bottelaar zo ontstaan? Ben benieuwd naar je verhaal!
Groeten,
Arthur

1 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Cask1988 schreef:Welkom Johnny!![]()
Groeten,
Arthur
Deze is ontstaan door het feit dat me eerste 4
Whiskys die ik ooit geproefd heb er waren van Gordon & MacPhail. Ik was direct fan zeker nu van de nieuwere die uitkomen ook
1 x
Hallo Johnny,
Welkom op het whiskyforum
. Veel lees en leer plezier hier.
Groet Roelof
Welkom op het whiskyforum
. Veel lees en leer plezier hier.Groet Roelof
0 x
Ha Johnny, welkom en veel plezier op het forum!

Een kleine tip omdat je van Gordon MacPhail houdt, kijk even in de aanbod sectie want Henri heeft veel samples van de nieuwe Connoisseurs Choice serie in de aanbieding.
Een kleine tip omdat je van Gordon MacPhail houdt, kijk even in de aanbod sectie want Henri heeft veel samples van de nieuwe Connoisseurs Choice serie in de aanbieding.
0 x
edwin5 schreef:Welkom! Ook liefhebber van benromach toevallig?
Nee dat niet sorry
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”