Reichenbach schreef:
Twee boeven.
Hoe kom je daar nou aan?
Reichenbach schreef:
Twee boeven.
Hoe kom je daar nou aan?
jasper3744 schreef:Eens...., maar als zelfbenoemde 'alleswillenproever' ben ik toch getriggerd en ben benieuwd naar een eventuele review, omdat de persoon Henk eenieder niet aanstaat ( ook mij niet! ) mag ik toch benieuwd zijn wat er voor product er wordt geleverd? Zeker daar het een Nederlandse betreft en dit het juiste forumvakje is...

Reichenbach schreef:Ach, als je de cv van Henk bekijkt verwacht ik dat hij wellicht argumenten heeft die je niet kan negeren.Oogadal schreef:...(Ik snap ook niet dat een distillery zich hiermee inlaat trouwens...)
Maar een dorpsgenoot van je zo te zien.

Oogadal schreef:jasper3744 schreef:Eens...., maar als zelfbenoemde 'alleswillenproever' ben ik toch getriggerd en ben benieuwd naar een eventuele review, omdat de persoon Henk eenieder niet aanstaat ( ook mij niet! ) mag ik toch benieuwd zijn wat er voor product er wordt geleverd? Zeker daar het een Nederlandse betreft en dit het juiste forumvakje is...
‘Alleswillenproever’? Verder gaat t wel goed met
je...?![]()
Buiten dat je dat never gaat realiseren zou ik er, net als JvR niet over peinzen om een fles te kopen van iemand die zich af wil schilderen als een soort held maar verre van dat is. Zat andere dingen te proeven toch? Bovendien; als de whisky 10 punten beter is als de naam op deze fles hebben we het nog steeds maar over een 25 punten dram hè...
(Ik snap ook niet dat een distillery zich hiermee inlaat trouwens...)

/ Mijn Website met mijn Distillery Visits
/ Mijn Website met mijn Distillery Visits
Reichenbach schreef:Je bent verhuist zie ik.Oogadal schreef:Dorpsgenoten niet trouwens....

henri schreef:hier is al langg een onderwerp voor![]()
Nederlandse whisky
vraag een mod wel ff samen te voegen
Terug naar “Whisky uit overige landen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten