Wat voor werk doe jij eigenlijk?
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

Re: Wat voor werk doe jij eigenlijk?
Leuk dat jullie in de mooiste gemeente, provincie, of wat dan ook werken. Ik werk met het mooiste product! Of misschien heb ik ook geen werk, alleen een hobby die me geld oplevert 

13 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.
Cor - Vinabc schreef:Leuk dat jullie in de mooiste gemeente, provincie, of wat dan ook werken. Ik werk met het mooiste product! Of misschien heb ik ook geen werk, alleen een hobby die me geld oplevert
Heerlijk, zo voelt ‘t voor mij vaak ook

2 x
- Cor de Zwaan
- Actief lid

Ikzelf werk bij een uitvoeringsorganisatie van het Ministerie van Justitie en Veiligheid. Maar of je nu vuilnisman, politieagent, leraar, schilder of whatever bent, het maakt dus allemaal niet uit! Whisky maakt de verbinding tussen ons allen...
Als iedereen in de wereld nu gewoon whisky ging drinken, dan zouden we allemaal een beetje meer verbonden zijn
Als iedereen in de wereld nu gewoon whisky ging drinken, dan zouden we allemaal een beetje meer verbonden zijn

1 x
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else.
Ik heb rechten gestudeerd en een paar jaar compliance gedaan in de financiële sector. Toen heb ik van mijn hobby mijn beroep gemaakt en ben ik bij een grote slijter/wijnhandel aan de slag gegaan. Daar heb ik een paar jaar terug afscheid genomen.
Inmiddels werk ik als zzp'er nog af en toe bij een andere slijterij of klus ik soms bij met het maken van badkamers of andere klusprojecten.
Inmiddels werk ik als zzp'er nog af en toe bij een andere slijterij of klus ik soms bij met het maken van badkamers of andere klusprojecten.
0 x
thijs100 schreef:Cor - Vinabc schreef:Leuk dat jullie in de mooiste gemeente, provincie, of wat dan ook werken. Ik werk met het mooiste product! Of misschien heb ik ook geen werk, alleen een hobby die me geld oplevert
Heerlijk, zo voelt ‘t voor mij vaak ook
Lekker is dat hè?
3 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Internationaal buschauffeur met (te)veel vrije tijd. Toet, toet.
5 x
2 ∞ & →
Systeembeheerder en Hoofd Technische Dienst met veels te weinig vrije tijd ......
0 x
Directeur van enkele muziekfestivals met om welbekende redenen dit jaar te veel vrije tijd...
6 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Een groothandel in professioneel elektrisch gereedschap en iets met whisky... 

2 x
Ik ben project manager bij het grootste ingenieursbureau van Europa - 14.000 ingenieurs en designers van allerlei pluimage - actief in zowel de openbare als de privé sector.
Ik zit in de industriële projecten tak en ik leid vrij grote projecten (tot 125 miljoen euro) in de chemische, petrochemische en pharmaceutische sector.
Veel te weinig tijd om hier veel neer te pennen, maar als het even kan lees ik wel wat, met een drammetje in de buurt
Ik zit in de industriële projecten tak en ik leid vrij grote projecten (tot 125 miljoen euro) in de chemische, petrochemische en pharmaceutische sector.
Veel te weinig tijd om hier veel neer te pennen, maar als het even kan lees ik wel wat, met een drammetje in de buurt

Laatst gewijzigd door yambox op 20 Nov 2020, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
SGP 546 - that's the way I like it ...
- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Heerlijk!Jij doet toch die grote projecten vanaf zo’n 125 miljoen René....?
0 x
hoogheid2015 schreef:Visboer
Dat is 1 van de kortste omschrijvingen in dit topic
Maar handelt wel in lekker spul, vind ik toch.

0 x
SGP 546 - that's the way I like it ...
- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”