Dre schreef:Nee hoor, het merendeel van de markt schreeuwt hier helemaal niet om. Ja: "Meer! Meer! Meer van die megadonkere gesherriede whisky!". Volgens mij zijn degenen die hier vraagtekens bij plaatsen behoorlijk in de minderheid, het wordt vooral heel veel gekocht en is dus ook altijd heel snel uitverkocht. Zolang dat het geval is ziet de business geen probleem, dus hoeft er ook nog geen oplossing voor te komen.
Ik bedoelde uiteraard ‘onze’ markt. De liefhebbers
Oogadal schreef:Klopt Dre. Als het bijna zwart is, rond de 10yo en niet boven de € 120 gaat (slik...) is het zo weg. FOMO XXXL. En laten we eerlijk zijn; we zijn er allemaal gevoelig voor! Tenminste in meer of mindere mate, die bijna zwarte loop ik omheen, maar als ik een mooie 25 of 30yo zie en er zit amper kleur aan dan laat ik 'm staan. En ik denk dat we dat allemaal wel doen.
Helaas maar waar idd. Mensen kopen blind als de kleur maar donker is. Ikzelf zoek vaak specifiek naar 2nd of refill vaten, niet dat ik dat alleen maar koop maar heb daar wel een zwak voor. Een extreem donkere kleur is daardoor eerder minder dan meer rede om te kopen voor mij. Hoe lichter de kleur hoe interessanter ik het vind om daar eens verder naar te kijken, eventueel te zien of er samples beschikbaar zijn.

hoe kon ik zo dom zijn. Het idee alleen al