Dre schreef:Mocht die Stoffel nu een nieuw alter-ego van een niet nader meer te noemen ex-forumlid zijn, dan is dit natuurlijk wel een briljánt opgezette valkuil...![]()
De gedachte aan 'wiens naam niet genoemd mag worden' kwam ook even bij mij op.
Dre schreef:Mocht die Stoffel nu een nieuw alter-ego van een niet nader meer te noemen ex-forumlid zijn, dan is dit natuurlijk wel een briljánt opgezette valkuil...![]()
Freezeroz schreef:Dre schreef:Mocht die Stoffel nu een nieuw alter-ego van een niet nader meer te noemen ex-forumlid zijn, dan is dit natuurlijk wel een briljánt opgezette valkuil...![]()
De gedachte aan 'wiens naam niet genoemd mag worden' kwam ook even bij mij op.

Freezeroz schreef:Helemaal mee eens. Dit verhaal roept vele vragen bij me op.
Post starter is sinds zijn post niet meer online geweest. Kennelijk is zijn nieuwsgierigheid naar onze interesse toch niet zo heel erg groot.
Als er zich hier een nieuweling meld met een fles Red Label uit de 70-er jaren bij opa onder uit de kast, zijn de honende opmerkingen niet van de lucht.
Nu meld zich iemand voor het eerst, zonder voorstel rondje met een vat zeer zeldzame Springbank 22Y, en de toon is totaal anders.
Terwijl de forum regels niet in acht zijn genomen.
Kennelijk bepaald hetgene dat word angeboden hoe we met forum regels omgaan.......vreemd.

Dre schreef:Peter87 schreef:reken daar maar niet op
Ah, klinkt als inside information over óf Stoffel, óf het betreffende vat
Peter87 schreef:Dre schreef:Peter87 schreef:reken daar maar niet op
Nou dat niet. Maar uit context maak ik op dat het waarschijnlijk een gevalletje kachinggggg (kassageluid) word terwijl dat bij de Dudes niet de insteek is.
Plus dat een Springbank over het algemeen altijd duurder in de markt word gezet dan een Tauchers.
Erik1908 schreef:Prijs moet haast wel rond de Glentauchers prijs van the Dudes liggen, want die was 23y.

Cask1988 schreef:Stoffel heeft in ieder geval wat uit te leggen voordat we hier mee verder gaan... Er worden in ieder geval een flinke bubs zeer steekhoudende argumenten gegeven hierboven.
Ik denk dat velen van ons hier toch wel hun interesse tonen met een hele grote MAAR. Ikzelf in ieder geval wel.. Al bracht hij een vat 40yo Brora ten tonele, ik ga voor geen goud zomaar iets kopen van iemand die ik geheel niet ken, nieuw is op dit forum en die out of the blue met een toch wel heel interessant aanbod komt. Iets met ‘als het te mooi lijkt om waar te zijn...’ een levensmotto waar ik toch wel trouw aan vast houd. Dus als het al ergens toe gaat leiden, wil ik eerst toch wel een flinke stortvloed aan informatie voordat er werkelijk iets gekocht zou worden

WhiskyGrouch schreef:
Dat sowieso. Volgens mij werd er ook niet direct concreet iets aangeboden, maar gewoon de vraag van zal er vraag naar zijn.
Ja, als het een leuke fles is voor een leuke prijs, is er altijd wel vraag naar. Maar ik denk dat iedereen hier ook sowieso denkt: kom maar met meer informatie over jezelf en het vat en dan kijken we wel eens verder.
Erik1908 schreef:Gokje: 275,-- Euro. Maar we gaan het zien; of niet uiteraard.

Later meer.
Peter87 schreef:Dre schreef:Peter87 schreef:reken daar maar niet op
Nou dat niet. Maar uit context maak ik op dat het waarschijnlijk een gevalletje kachinggggg (kassageluid) word terwijl dat bij de Dudes niet de insteek is.
Plus dat een Springbank over het algemeen altijd duurder in de markt word gezet dan een Tauchers.

Nickolaas schreef:Erik1908 schreef:Gokje: 275,-- Euro. Maar we gaan het zien; of niet uiteraard.
Is 'ie een klap goedkoper dan de Virtual Open Day Release, al is die wel wat ouder.

Oogadal schreef:Waarmee ik indirect verklap dat de Dudes in gewijzigde vorm toch gaan proberen voet aan de grond te krijgen.....Later meer.
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten