Ik ga zelf met wat vrienden de 18e de 2e sessie (middag)
https://www.lbwhiskyweekendamsterdam.nl/index.html
Nieuwe jaar toch goed beginnen

Ardking schreef:Zijn er nog mensen die hierna toe gaan?

Rien68 schreef:Present! Ook op de zaterdagmiddag.

/ Mijn Website met mijn Distillery Visits

Fat Bastard! schreef:Yep, jammer maar begrijpelijk. Zou er überhaupt nog een festival doorgaan dit jaar? .....Of begin volgend jaar![]()
Beste whiskyliefhebber en zeer gewaardeerde bezoeker van ons Amsterdamse Whisky Weekend,
Vanwege het Corona/Covid-19 virus en de persconferentie van 1 september jl. heb ik besloten het L&B Whisky Weekend Amsterdam in januari 2021 niet door te laten gaan.
De 1,5 meter afstand valt bij een evenement als dit niet te handhaven. Daarnaast gaan de maatregelen van de overheid en het RIVM (die ik absóluut in acht neem ter bescherming van u, ons vrijwilligersteam én onze standhouders) ten koste van de opzet én sfeer die ik bij de organisatie van een Whisky weekend met u wil delen.
Alle informatie buiten deze homepage op de website verder is voor het L&B Whisky Weekend Amsterdam 2021 dus niet van toepassing.
Ik hoop dat wij in januari 2022 weer een fantastisch Whisky Weekend kunnen én mogen organiseren!
Met whiskygroeten,
namens de standhouders én het vrijwilligersteam,
Léon Elshoff
/ Mijn Website met mijn Distillery Visitsedwinedje schreef:
De eerste annulering is al een feit;

/ Mijn Website met mijn Distillery Visits
1e sessie vrijdag 13 mei 2022 19.00 - 22.30 uur
2e sessie zaterdag 14 mei 2022 15.00 - 16.30 uur
3e sessie zaterdag 14 mei 2022 19.00 - 22.30 uur
fjharms schreef:Ik zie het volgende op hun site staan:1e sessie vrijdag 13 mei 2022 19.00 - 22.30 uur
2e sessie zaterdag 14 mei 2022 15.00 - 16.30 uur
3e sessie zaterdag 14 mei 2022 19.00 - 22.30 uur
Dus de zaterdagmiddag sessie is veel korter dan de beide avond sessies?
Of zou er een typefout zijn gemaakt?

Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten