Dirk

Erik1908 schreef:As het goed is krijg ik over 2 weken 4 verschillende Waterford samples. Ben heel benieuwd naar deze nieuwe stokerij. Mooie scores zo op het eerste gezicht voor vrije Jonge whisky's. Maar goed, the proof of the pudding is in the eating. We gaan het zien.
Ben erg benieuwd of het alle lovende kritieken waar kan maken!

Fat Bastard! schreef:Volgens WB heeft 't Bockje ze alle vier nog. Los zijn ze zo hier en daar ook nog wel in NL verkrijgbaar hoor.
Zijn dezelfde vier als nu in Schotse webwinkels uitgebracht worden.
Erik1908 schreef:Fat Bastard! schreef:Volgens WB heeft 't Bockje ze alle vier nog. Los zijn ze zo hier en daar ook nog wel in NL verkrijgbaar hoor.
Zijn dezelfde vier als nu in Schotse webwinkels uitgebracht worden.
Nou dat weet je bij 't Bockje maar nooit weet ik uit ervaring. 't Bockje Bathmen

Erik1908 schreef:
Nou dat weet je bij 't Bockje maar nooit weet ik uit ervaring. 't Bockje Bathmen

Fat Bastard! schreef:Erik1908 schreef:
Vervelende ervaring! Maar hé, don't shoot the messenger, ik vermelde ook nog "volgens WB" en daar zit ook al een onbetrouwbaarheid in![]()
Overigens zelf wel een aantal maal prettige ervaring met die Bock gehad, was wel voordat ze onderdeel van een slijtersketen werden.

Erik1908 schreef:No worries. Er wordt niet op jou geschoten.

Fat Bastard! schreef:Erik1908 schreef:No worries. Er wordt niet op jou geschoten.
Oef! Das een hele opluchtingGezien mijn profielfoto begrijp je dat ik een makkelijk doelwit zou zijn
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten