Dat geldt voor alles. Hierboven heb ik dan ook mijn persoonlijke mening geventileerd over de hedendaagse handel in Japanse whisky's.Cor - Vinabc schreef:... Of ie het geld waard is, is een eigen keuze.
TIP! In de aanbieding...
- Reichenbach
- Moderator

Re: TIP! In de aanbieding...
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

Reichenbach schreef:Dat geldt voor alles. Hierboven heb ik dan ook mijn persoonlijke mening geventileerd over de hedendaagse handel in Japanse whisky's.Cor - Vinabc schreef:... Of ie het geld waard is, is een eigen keuze.
En die deel ik met je. Ben er geen fan van deze manier van werken, net zo min als van deze whisky.
1 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.
Voor de G&G kaarthouders onder ons: Gall & Gall doet een flinke opruiming.
Zie voor het aanbod https://www.gall.nl/zomersale/whiskys/
Vond het zelf niet veel boeiends maar misschien zijn er mensen die er wel blij van worden.
Actie loopt trouwens maar t/m zondag a.s.!
Zie voor het aanbod https://www.gall.nl/zomersale/whiskys/
Vond het zelf niet veel boeiends maar misschien zijn er mensen die er wel blij van worden.
Actie loopt trouwens maar t/m zondag a.s.!
0 x
Voor de Glenallachie / Billy Walker fans onder ons een leuke aanbieding in de wood range bij whiskysite.
https://www.whiskysite.nl/nl/glenallachie-8-years-old-koval-rye-wood-finish.html
https://www.whiskysite.nl/nl/glenallachie-8-years-old-koval-rye-wood-finish.html
0 x
Voor mijn pensioenvoorziening wilde ik een paar heul dure flessen aanschaffen.
Octomore 8.4 masterclass 8 leek mij wel wat, is dat een goede keuze? Wil er wel 1 zelf drinken….
Octomore 8.4 masterclass 8 leek mij wel wat, is dat een goede keuze? Wil er wel 1 zelf drinken….

0 x
- Reichenbach
- Moderator

Je moet geen heul dure flessen kopen, je moet flessen kopen die heul duur worden.
Of die Octomore wat voor je is? Koop een fles en proef voor je een heul pallet koopt.
Als de whiskymarkt instort en je de boel aan de straatstenen niet kwijt kan zul je het toch zelf moeten opzuipen. Wel handig dat je het dan lekker vind.
Oh ja, whisky is modegevoelig; wat nu populair is kan over tien jaar volledig achterhaald zijn.
Of die Octomore wat voor je is? Koop een fles en proef voor je een heul pallet koopt.
Als de whiskymarkt instort en je de boel aan de straatstenen niet kwijt kan zul je het toch zelf moeten opzuipen. Wel handig dat je het dan lekker vind.
Oh ja, whisky is modegevoelig; wat nu populair is kan over tien jaar volledig achterhaald zijn.
3 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
Henkie schreef:Voor mijn pensioenvoorziening wilde ik een paar heul dure flessen aanschaffen.![]()
Denk persoonlijk dat je de vraag op de verkeerde plek stelt. Dit is vooral een liefhebbersforum... Daarnaast is dit topic niet bedoeld voor "investeringsadvies". Succes met je zoektocht. Succes.
0 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)
- Lakerfield
- Top bijdrager

Henkie schreef:Voor mijn pensioenvoorziening wilde ik een paar heul dure flessen aanschaffen.![]()
Als jij me vertelt welke aandelen het hardst gaan stijgen de komende tijd vertel ik je welke flessen je moet kopen..

2 x
Beetje spastische oprispingen van sommigen.
Japanse whisky boeit mij totaal niet, snap ook best dat als de prijs gekte over is ik de flesjes zelf op kan drinken, maar voor de rest enige inhoudelijke reacties zouden welkom zijn
Japanse whisky boeit mij totaal niet, snap ook best dat als de prijs gekte over is ik de flesjes zelf op kan drinken, maar voor de rest enige inhoudelijke reacties zouden welkom zijn

0 x
Henkie schreef:Octomore 8.4 masterclass 8 leek mij wel wat, is dat een goede keuze? Wil er wel 1 zelf drinken….
Ik ben er niet erg in thuis wat een goede investering maakt. Maar Octomore zie ik niet zo 123 sky high gaan. Dan zou ik nog eerder die special releases van Ardbeg pakken. Verder closed distilleries zoals Littlemill, Imperial of Caperdonich misschien? Allen nu nog ‘betaalbaar’ omdat de échte schaarste nog niet los gebarsten is.
Anyway wellicht even ergens een nieuw draadje maken met investeringsvragen? Is niet helemaal on topic bij de aanbiedingen sectie denk ik. En als je serieus wilt gaan investeren: https://worldwhiskyindex.com/
1 x
Dank voor je inhoudelijke reactie Cask,
heb idd gekeken naar de rubriek "beleggen in Whisky" maar dan had ik nog veel meer bagger over mij heen gekregen
heb idd gekeken naar de rubriek "beleggen in Whisky" maar dan had ik nog veel meer bagger over mij heen gekregen
0 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Henkie schreef:Beetje spastische oprispingen van sommigen.
Jemig Henkie, wat een Christineske reactie meteen.......
5 x
Henkie schreef:Dank voor je inhoudelijke reactie Cask,
Je stelt je vraag in het verkeerde onderwerp en als de antwoorden je niet aan staan dan ligt dat aan de rest. Dat vind ik een vreemde redenatie.
Discussies worden per onderwerp behandeld zodat er enige vorm van overzicht behouden kan blijven.
Zoals hier boven al wordt gesteld wordt dit forum meer bezocht door whiskyfanaten en minder door beleggers. Desondanks staan er in het beleggen in whisky onderwerp best wat goede tips, dus doe er je voordeel mee.
3 x
- fjharms
- Whisk(e)y goeroe

De vraag van Henkie en de reacties erop hebben in ieder geval niets te maken met het onderwerp: Tip! In de aanbieding.
Dus graag weer terug on-topic.
Dus graag weer terug on-topic.
5 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”