Wie stuurt Christine nou gewoon een paar samples?
Vind dat men wel erg stevig op deze vrouw met baard inhakt, bovendien heeft ze in haar eerste posting gewoon gelijk, schiet u maar

Je kan dan wel gelijk hebben; maar het is de toon die de muziek maakt. Daar wordt over gevallen.Henkie schreef:... bovendien heeft ze in haar eerste posting gewoon gelijk, schiet u maar
Reichenbach schreef:Henkie schreef:]Je kan dan wel gelijk hebben; maar het is de toon die de muziek maakt.
JvR schreef:Reichenbach schreef:Henkie schreef:]Je kan dan wel gelijk hebben; maar het is de toon die de muziek maakt.
Precies, iedereen hier vindt Soren een lamlul dat hij er is ingetrapt. Ik bedoel met zo'n spotprijs en duidelijke fotos moet je wel erg naïef zijn , maar dan hoef je het niet zo te zeggen. Laat die jongen een beetje in z'n waarde.

Ruud W schreef:JvR schreef:Precies, iedereen hier vindt Soren een lamlul dat hij er is ingetrapt.
Beetje lompe uitspraak hoor meneertje JvR.
Leer ff voor jezelf te spreken.
/ Mijn Website met mijn Distillery Visits

.squaadgras schreef:Ik vind ‘em iig leuk!
Én in elke grol zit een kern van waarheid.

JvR schreef:squaadgras schreef:Ik vind ‘em iig leuk!
Én in elke grol zit een kern van waarheid.
Wij 89'ers staan bekend om ons goede gevoel voor humor.
JvR schreef:Grapje jongens, veel duidelijker kon ik toch niet zijn
JvR schreef:Reichenbach schreef:Henkie schreef:]Je kan dan wel gelijk hebben; maar het is de toon die de muziek maakt.
Precies, iedereen hier vindt Soren een lamlul dat hij er is ingetrapt. Ik bedoel met zo'n spotprijs en duidelijke fotos moet je wel erg naïef zijn , maar dan hoef je het niet zo te zeggen. Laat die jongen een beetje in z'n waarde.
. Misschien vanaf nu wèl..

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten