Christine schreef: Zal mijn woorden nog beter wikken en wegen, want het is hier een vergrootglas blijkbaar.
Iets met 'pot, ketel en zwart' of 'splinter, balk, oog'

Christine schreef: Zal mijn woorden nog beter wikken en wegen, want het is hier een vergrootglas blijkbaar.
defeatless schreef:edwinedje schreef:Christine schreef:Fijn dat er zulke groepen zijn voor de liefhebbers en te weten dat hier alleen de rommel wordt aangeboden.
Geachte Sampelaars ... gaarne niets veranderen aan uw aanbod ... ik mag graag bij tijd en wijle uw "rommel" kopen!!
Dacht u dat deze jongen nog iets aan mevrouw zou willen verkopen dan?

fjharms schreef:OK, genoeg gevit over en weer!
Allemaal weer terug naar de flippers, de samples en de whisky.
Christine schreef:Bram84 schreef:Alleeeehoppa hier gaan we weer... samplekoning Henri... waar blijft je reactie?
Inderdaad, doen ze hier graag, het topic was flippers.
henri schreef:ik wil alleen reageren dat ik inderdaad heel veel "speciale" flessen koop en alles open en ook alles ter beschikking stel als sample
wat ik wel merk, en dat is denk ik wat Dre ook bedoelde, is dat er via de facebook meer wordt afgenomen dan hier via het forum
en dan heb ik het over afname uit hetzelfde aanbod dat ik daar en hier plaats
maarja, 2 personen hier die wat afnemen en 8 via facebook, maakt samen nog altijd en nog steeds 10 personen totaal
Wouterk schreef:fjharms schreef:OK, genoeg gevit over en weer!
Allemaal weer terug naar de flippers, de samples en de whisky.
Mss n idee om de rotte appel uit de mand te gooien?
Dre schreef:henri schreef:ik wil alleen reageren dat ik inderdaad heel veel "speciale" flessen koop en alles open en ook alles ter beschikking stel als sample
wat ik wel merk, en dat is denk ik wat Dre ook bedoelde, is dat er via de facebook meer wordt afgenomen dan hier via het forum
en dan heb ik het over afname uit hetzelfde aanbod dat ik daar en hier plaats
maarja, 2 personen hier die wat afnemen en 8 via facebook, maakt samen nog altijd en nog steeds 10 personen totaal
Yep, precíes wat ik bedoelde.
Bram84 schreef:Voila beetje leesvoer, topic over flippers voor diegenen die graag eens 16paginas nostalgie willen doorflipperen
Whisky loterij en whisky flippen (verplaatst)

henri schreef:Bram84 schreef:Voila beetje leesvoer, topic over flippers voor diegenen die graag eens 16paginas nostalgie willen doorflipperen
das toch zo'n topic dat toen uit 30 pagina's kon bestaan wanneer er niet geknipt zou worden?

Bram84 schreef:Inderdaad, toen hadden we ook knippers
!
Bram84 schreef:Voila beetje leesvoer, topic over flippers voor diegenen die graag eens 16paginas nostalgie willen doorflipperen
Reichenbach schreef:Zonder FOMO's geen flippers.
Het blijft vraag en aanbod, hypes, gedrag van verkopers en kopers. Distilleerderijen en hun eigenaars houden dergelijk gedrag bewust in stand. Je ziet dat op allerlei gebied niet alleen de whisky wereld.
Terug naar “Nieuwtjes en wetenswaar- en aardigheden”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten