Waterford
Re: Waterford
Wouter1981 schreef:Ik wordt altijd wel een beetje enthousiast van zo'n first release. Zeker wanneer de kritieken van vatsamples al goed waren.
Toch schaf ik ze niet aan.
Ik vind het jammer dat Daftmill zo beperkt is qua oplage en daardoor de prijzen op de secundaire markt zo belachelijk zijn. Anders had ik graag een mooie ex-bourbon variant geprobeerd. Daftmill is met zijn flessen van 10y ook gewoon echte whisky.
Maar juist het jonge van Bimber en nu Waterford houd me een beetje tegen. Terwijl ik de prijzen best prima vind.
Ooit de eerste standaard release van Wolfburn gekocht, ook 3y oud, maar dat was echt te jong hoor.
Prima whisky, leuk om een keer te proeven, maar een hele fles is echt too much. Na een glas of 4 en een keer mee brengen naar een proeverijtje met vrienden te laten proeven was ik er wel klaar mee. En dan zit je met een halve fles 'spirit'.
De jaarlijkse Limited realease van Ardnamurchan spirit trekt ook altijd weer mijn aandacht. Maar uiteindelijk haak ik om dezelfde reden af.
Ik vind nochtans de eerste brede release van Bimber (de recharred dus) ondanks zijn drie jaar al zeer ontwikkeld. Ik vind dat echt al volwaardige whisky.. Leeftijd is maar een getal, de waarheid zit in het glas
1 x
Re: Waterford Distillery expressies & bottelingen
Kan een mod de 2 waterfords samenvoegen?
MOD EDIT - Yup
MOD EDIT - Yup
0 x
Re: Waterford
Eindelijk, een Nederlandse importeur voor Waterford: https://mailchi.mp/monnik-dranken/de-mo ... 1f7a9c0d03
1 x
Re: Waterford
Ik kreeg de tweet ook binnen, heb meteen stappen ondernomen (lees: mijn slijter verwittigd
) . Ben erg benieuwd naar deze whisky.
1 x
Re: Waterford
Ik ben benieuwd welke flessen naar Nederland komen. Ik wil er zelf ook wel graag wat van gaan proeven.
Als vinoloog spreekt het concept van terroir mij erg aan. Dat is in whisky ene onbelicht aspect gebleven. Zeker bij veel van de grote malt distilleerderijen die onderdeel zijn van de grote beursgenoteerde multinationals.
Als vinoloog spreekt het concept van terroir mij erg aan. Dat is in whisky ene onbelicht aspect gebleven. Zeker bij veel van de grote malt distilleerderijen die onderdeel zijn van de grote beursgenoteerde multinationals.
0 x
Re: Waterford
Weet iemand waar ik de waterford in Nederland kan bestellen. ???
Ben er erg benieuwd naar
Mvg
Ben er erg benieuwd naar
Mvg
0 x
Re: Waterford
DaveL schreef:Weet iemand waar ik de waterford in Nederland kan bestellen. ???
Ben er erg benieuwd naar
Mvg
Vraag bij je slijter of die het voor jou kan krijgen.
0 x
Re: Waterford
Hoi Thijs.
Mijn vaste slijter en anderen waar ik kom of contact mee heb kunnen mij niet helpen.
Mijn vaste slijter en anderen waar ik kom of contact mee heb kunnen mij niet helpen.
0 x
Re: Waterford
DaveL schreef:Hoi Thijs.
Mijn vaste slijter en anderen waar ik kom of contact mee heb kunnen mij niet helpen.
Thijs noemt eerder al de importeur. Wellicht die dan gewoon een email sturen met de vraag aan welke slijterijen uitgeleverd wordt? (Waar is de ondernemersgeest toch gebleven...)
1 x
Re: Waterford
Hi Dre
Ik heb denk ik 12 zaken gebeld, bij mijn weten was er toen geen importeur.
Nu wel dus die ga ik contacten.
Denk dat ie overal uitverkocht is.
Ik heb denk ik 12 zaken gebeld, bij mijn weten was er toen geen importeur.
Nu wel dus die ga ik contacten.
Denk dat ie overal uitverkocht is.
0 x
Re: Waterford
DaveL schreef:Hi Dre
Ik heb denk ik 12 zaken gebeld, bij mijn weten was er toen geen importeur.
Nu wel dus die ga ik contacten.
Denk dat ie overal uitverkocht is.
De importeur 'begint' 1 augustus volgens het bericht, nog even geduld...

1 x
- WhiskyLiam
- Senior

- Berichten: 472
- Lid geworden op: 23 Mar 2014, 15:01
Re: Waterford
Ongelooflijk die prijzen die sommigen nu durven te vragen op wb. Hoop dat ze snel in Nederland te krijgen zijn voor de normale prijzen.
0 x
Re: Waterford
Wat worden de “normale” prijzen? Zag er hier in Frankrijk 1 staan en de prijs was 60 euro. Zal dat ongeveer de release prijs zijn in Nederland?
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten





