Vatencollectief casQueteers.com

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
hoogheid2015
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor hoogheid2015 » 17 Jun 2020, 19:22

Sick
0 x

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 17 Jun 2020, 19:31

hoogheid2015 schreef:Sick

Kunnen we hieruit opmaken dat je net te laat was? Of gewoon dat het kennelijk alwéér zo snel weg was?
0 x

hoogheid2015
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor hoogheid2015 » 17 Jun 2020, 19:40

Ik was op tijd, maar moest 3x refreshen voordat de order door kwam , binnen 2 minuten out of stock.

FOMO tot de macht 8 :HitHead :HitHead

Edit: alarmklok gezet , 10 minuten refreshen :Help
0 x

Tijnsel
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Tijnsel » 17 Jun 2020, 20:20

Beetje bonkers dit :domdom. Toen ik inlogde en er eentje wilde afreken waren er nog 6 in stock. Gelijk door naar afrekenen; helaas pindakaas, foetsie. Gaat erg rap. :shock:
0 x

pieters87
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor pieters87 » 18 Jun 2020, 10:01

Het zijn gewoon bandieten die mannen van Casqueteers! Veel te slecht voor de portemonee!
Die mannen weten gewoon waar ze mee bezig zijn, selecteren leuke vaten en doen dit dan ook nog eens aan eerlijke prijzen..
wat verwacht je dan.. Heel de kudde springt erop! En ja, dan ben je te laat. Zij doen dit ook maar on the side en voor hun plezier, maar doen het wel met liefde en passie! Als er dan eens een mailtje niet doorkomt, of te laat binnenkomt... pick the next cask! Er komen er genoeg leuke voorbij en wees vooral blij dat zij zoiets op poten hebben gezet!
Ik zie namelijk af en toe geklaag en gezaag voorbij komen over het feit dat er mensen naast hebben gegrepen omdat de mail 5 minuten te vroeg kwam etc... en dat is naar mijn mening onterecht! Ik denk ook gewoon dat ze zelf nooit gedacht hadden dat dit zulke proporties zou aannemen, maar ze blijven goed bezig!
Van mij krijgen ze 10/10! :duimop
12 x
Whiskyclub The Malt Mates Vosselaar
http://www.themaltmates.be

Greenmachine
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Greenmachine » 18 Jun 2020, 16:34

Helemaal mee eens.
Maar ik grijp er nu toch wel erg vaak naast :HitHead
0 x

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 18 Jun 2020, 17:38

pieters87 schreef:Het zijn gewoon bandieten die mannen van Casqueteers! Veel te slecht voor de portemonee!
Die mannen weten gewoon waar ze mee bezig zijn, selecteren leuke vaten en doen dit dan ook nog eens aan eerlijke prijzen..
wat verwacht je dan.. Heel de kudde springt erop! En ja, dan ben je te laat. Zij doen dit ook maar on the side en voor hun plezier, maar doen het wel met liefde en passie! Als er dan eens een mailtje niet doorkomt, of te laat binnenkomt... pick the next cask! Er komen er genoeg leuke voorbij en wees vooral blij dat zij zoiets op poten hebben gezet!
Ik zie namelijk af en toe geklaag en gezaag voorbij komen over het feit dat er mensen naast hebben gegrepen omdat de mail 5 minuten te vroeg kwam etc... en dat is naar mijn mening onterecht! Ik denk ook gewoon dat ze zelf nooit gedacht hadden dat dit zulke proporties zou aannemen, maar ze blijven goed bezig!

Dus als je misgrijpt omdat je een mail te laat krijgt of iemand jouw order uit je mandje snaait mag je daar niks van vinden of zeggen omdat het allemaal ‘voor de leuk is’??
Ik vind dat een rare gedachtegang, ik geloof dat je niet helemaal in de gaten hebt dat juist het elke week een vat delen alleen maar kan omdat er in het verleden veel mensen een share namen en dat dit aantal explosief is gegroeid. Ik weet ook de tijden nog dat privé deelnemers een vat voorfinancierden en dan maar hoopten dat er animo voor was. Maw; het huidige succes is mogelijk gemaakt door de deelnemers (oude garde & nieuw) en als je misgrijpt omdat iemand anders je order uit je virtuele mandje graait mag je daar best pissed over zijn.
Ik denk juist dat Adri en Willem graag horen wat er beter kan, op verzoek van Adri heb ik ook een paar keer als klankbord gefungeerd. En niet alles kan zomaar geregeld worden, maar net als dat cQs explosief groeit zo mag je dat ook van het deel achter de schermen verwachten. (En dat gebeurt ook trouwens)
1 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

pieters87
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor pieters87 » 18 Jun 2020, 20:30

Oogadal schreef:
pieters87 schreef:Het zijn gewoon bandieten die mannen van Casqueteers! Veel te slecht voor de portemonee!

Dus als je misgrijpt omdat je een mail te laat krijgt of iemand jouw order uit je mandje snaait mag je daar niks van vinden of zeggen omdat het allemaal ‘voor de leuk is’??
Ik vind dat een rare gedachtegang, ik geloof dat je niet helemaal in de gaten hebt dat juist het elke week een vat delen alleen maar kan omdat er in het verleden veel mensen een share namen en dat dit aantal explosief is gegroeid. Ik weet ook de tijden nog dat privé deelnemers een vat voorfinancierden en dan maar hoopten dat er animo voor was. Maw; het huidige succes is mogelijk gemaakt door de deelnemers (oude garde & nieuw) en als je misgrijpt omdat iemand anders je order uit je virtuele mandje graait mag je daar best pissed over zijn.
Ik denk juist dat Adri en Willem graag horen wat er beter kan, op verzoek van Adri heb ik ook een paar keer als klankbord gefungeerd. En niet alles kan zomaar geregeld worden, maar net als dat cQs explosief groeit zo mag je dat ook van het deel achter de schermen verwachten. (En dat gebeurt ook trouwens)

Mss moet je dan je suggesties gewoon prive overmaken aan Adri en Willem.
Ik lees al genoeg negativiteit op het internet. En als dat dan gaat over 2 toffe kerels die hun best doen om een dergelijk platform mogelijk te maken, je af en toe eens een vaatje mee kan pikken en proeven, dan is dat fantastisch. Ik volg ze al even en niks dan lof, ook al mis ik wel eens een vaatje. Technische problemen, een te grote vraag vs aanbod,... Te laat gezien, te vroeg online,... Ok naar de volgende dan? Ik krijg de kram van mensen die ondernemers of iniatiefnemers publiek wat af kraken omdat ze zelf hun materialistische drang naar dat specifieke goedje niet hebben kunnen bevredigen. Als de mannen je bestolen hebben en je betaalde flessen niet geleverd hebben dan zijn het bandieten en dan mag er zeker wat over geschreven worden

Ik probeer het positieve te benadrukken.. You should try it sometime... Makes people happy.

En om te besluiten... There is enough whisky for all of us
8 x
Whiskyclub The Malt Mates Vosselaar
http://www.themaltmates.be

Wouterk
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Wouterk » 19 Jun 2020, 09:36

Mag opbouwende feedback? Wel toch? Ik las/ hoorde her en der dat er mensen zijn die meerdere delen tegelijk kopen. Misschien is het een idee om voor de eerste 24 uur n max in te stellen van 1 deel pp. Dat vergroot de kansen voor anderen al aanzienlijk gezien het geringe aantal beschikbare delen per vat. M.i. een logische stap omdat een deel minimaal 2 flessen vertegenwoordigd, lijkt me voldoende om te delen met 'een vriend'?
5 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)

Ghoost
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Ghoost » 19 Jun 2020, 16:07

ik zat zelf de afgelopen maanden in een appgroep waarbij we een dag van tevoren al flessen konden bestellen die dus een dag later pas beschikbaar kwamen op casqueteers. een mooie voorkeurspositie waarbij je nooit mis greep.
Helaas zijn er de afgelopen dagen strubbelingen ontstaan tussen de initiatiefnemer van de appgroep en casqueteers (alsmede Daily Dram), waardoor de samenwerking is verbroken
0 x

fritsk
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor fritsk » 19 Jun 2020, 17:31

Ghoost schreef:ik zat zelf de afgelopen maanden in een appgroep waarbij we een dag van tevoren al flessen konden bestellen die dus een dag later pas beschikbaar kwamen op casqueteers. een mooie voorkeurspositie waarbij je nooit mis greep.

Dit is een geintje, toch? :nat
1 x

braamr
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor braamr » 19 Jun 2020, 19:36

Lijkt me ook heel bijzonder..... vind het ook bijzonder dat sommige mensen meerdere delen (kunnen) bestellen. Wat zou je met zoveel flessen moeten doen ? Mijn idee zou ook zijn kleinere shares en max 1 deel de 1e zoveel uren.
0 x

defeatless
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor defeatless » 19 Jun 2020, 19:53

Ghoost schreef:ik zat zelf de afgelopen maanden in een appgroep waarbij we een dag van tevoren al flessen konden bestellen die dus een dag later pas beschikbaar kwamen op casqueteers. een mooie voorkeurspositie waarbij je nooit mis greep.

Dat zou ik bijzonder kwalijk vinden. Je loopt serieus niet te zwammen?
4 x

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 20 Jun 2020, 21:40

Maar volgens Pieters87 mag je geen enkele kritiek / suggesties uiten.... :Scratch
Als mensen via goede contacten middels een app groep voorrang krijgen vind ik dat niet oké.
Ik heb met verkoop van vaten aan cQs de afspraak gemaakt dat ik van elk vat 2 delen op naam krijg, maar dat lijkt me een totaal andere afspraak als app groepen die van te voren delen kunnen intekenen.
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Nuyts
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Nuyts » 20 Jun 2020, 22:32

Ghoost schreef: (alsmede Daily Dram), waardoor de samenwerking is verbroken

Een samenwerking lijkt me iets langs 2 kanten... dus als jullie zogezegd sneller konden intekenen, wat kregen de csq daarvoor in de plek?

Als er al afspraken zouden zijn gemaakt tss csq en jullie groepje (alsmede daily dram), lijkt me dat het volste recht van de csq en zie ik echt niet in wat er hier fout is?
Oogadal heeft ook een deal gesloten om steeds 2 vatdelen van zijn doorverkochte vaten op zijn naam te krijgen, so what?
Dat is dan ook niet correct of...?

Vandaar dat ik eens graag van Ghoost had gehoord wat die samenwerking inhield alvorens er assumpties en conclusies getrokken worden.
0 x
Afbeelding

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”