single malt sam

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Gebruikersavatar
single malt sam
Actief lid
Actief lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 Sep 2011, 08:39
Locatie: Blankenberge, Belgïe

single malt sam

Ongelezen berichtdoor single malt sam » 17 Sep 2011, 12:32

hallo,
ik ben single malt sam, 32 lentes jong en met een passie voor whisky waar ik graag sinds 7 jaar mijn vrije tijd aan besteed.
mijn allereerste dram, tomatin 10, was even slikken aangezien ik bijna of geen alcohol dronk maar sindsdien ben ik er elke keer meer van gaan houden.
ik had al veel respect voor de mannen die onze dram stoken en met liefde afleveren , maar sinds mijn vakantie in schotland en de vele bezoeken , aan zowel grote ( lees commercïele ) als kleinschalige distilleries groeide mijn bewondering alleen maar.
ik zal dan ook graag mijn bescheiden kennis en liefde voor deze godendrank met jullie delen.
Slainté. :Slainte
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Piet
Moderator
Moderator
Berichten: 8303
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 00:51
Locatie: Vught

Re: single malt sam

Ongelezen berichtdoor Piet » 17 Sep 2011, 15:00

Welkom Sam (sms !).
Je hebt er zo te horen in elk geval geen gras over laten groeien.

Zo te zien trouwens ook, als jij althans die meneer in kilt bent ?!
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

Gebruikersavatar
JayDie
Moderator
Moderator
Berichten: 6770
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 19:49
Locatie: Gennep

Re: single malt sam

Ongelezen berichtdoor JayDie » 18 Sep 2011, 10:49

He Sam, welkom hier!
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!


Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten