Benieuwd wat het is. Wel interessant om de notes te lezen, zo zie je maar hoe uiteenlopend onze paletten zijn. Dit gezegd zijnde: ik heb enkele dagen geleden het restje van sample 1 opgedronken en vond m'n oorspronkelijke notes ook amper terug.
Moderators: Freezeroz, Joris, Rien68
Benieuwd wat het is. 
Breedút_Genietsje schreef:Ja, mooi.
Ik vind het zelf bijzonder dat het woordje Peat genoemd is.
Als mijn 'reserve neus' ook maar íets van rook of turf waarneemt haakt ze direct af.
En geloof mij; als je 3/4 deel water toevoegt (zo drinkt zij haar whisky),
overheerst de geur van rook of turf alle andere geuren...
Dus, niet negatief, maar wel bijzonder...

Daveen schreef:In eerste instantie dacht ik aan een bourbon, maar bij de tweede keer proeven moet ik toegeven dat ook een sherry butt kan zijn geweest. Ik ga zelf ook alle kanten op, maar er is weinig lijn in de verschillende notes te herkennen. Het lijkt ook een love or boring whisky te zijn. Ik kan niet wachten tot de onthulling.

Het idee van Alex, bourbon met een sherry-finish, is zo gek nog niet...

FGG schreef:Daveen schreef:In eerste instantie dacht ik aan een bourbon, maar bij de tweede keer proeven moet ik toegeven dat ook een sherry butt kan zijn geweest. Ik ga zelf ook alle kanten op, maar er is weinig lijn in de verschillende notes te herkennen. Het lijkt ook een love or boring whisky te zijn. Ik kan niet wachten tot de onthulling.
Het idee van Alex, bourbon met een sherry-finish, is zo gek nog niet...
Erik Elixir schreef:Ctrl + F 'finish' in de hoofdtekst...
Erik Elixir schreef:Erg benieuwd naar het abv. Want schatte hem zelf een stuk hoger in dan ik hier gemiddeld terug lees.
Het was de eerste van de avond. Misschien toch een referentiedram moeten nemen.

Terug naar “HWF Virtual Blind Tasting-11”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten