shadowcollector schreef:HammerHead schreef:Gisterenavond ook even de flesherkenning geprobeerd en ik kwam bij 8 verschillende flessen tot 1 goed herkende, 1 met 2 resultaten die allebei niet correct waren, 1 keer geen resultaat en 5 keer een crash van de Android app.
Hoe ontstond the crash? bij het scannen of bij het ontvangen van een resultaat van de scan?
Bij het maken van een foto van het label, de foto blijft even staan (dan is ie bezig met zoeken denk ik), maar in plaats van dat er resultaten komen crashed de app dan.
Gebeurt in ruim de helft van de gevallen bij mij. Net nog even bij een paar IB's geprobeerd. Van Weesjes gaan meestal wel goed alleen niet altijd de juiste resultaten, maar MoS bijvoorbeeld gaat altijd fout. Heeft misschien nog iets met de opmaak van de labels te maken? Sowieso natuurlijk identieke labels voor hun bottelingen op wat tekst na en MoS heeft ook nog eens heel veel wit in het label.
Bij OB's lijkt het wat vaker goed te gaan (minder crashes bedoel ik dan), Glen Garioch 15 Sherry pakt ie (3x geprobeerd: 2x krijg ik resultaten met als eerste de 12 yo en de 15 als tweede in het rijtje, 1x een crash), maar bij bv de Glenallachie 12 krijg ik geen resultaten (ook 3x geprobeerd, geen crash, maar ook geen results).
Ik gebruik overigens een Chinese MI android telefoon van m'n werk. De camera daarvan is toch wel behoorlijk ok, iig een stuk beter als de Motorola Moto G die ik hiervoor had.