Gezocht medestanders reisje Schotland

Whisky-reis, -festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tasting ervaringen, niet zozeer gedetailleerde (reis)verslagen (wel links naar albums en verslagen). Dit gaat vooral over reviews, ervaringen, meningen, aan- en afraders van tour-operators, bezienswaardigheden, combinaties etc.
dannyp44
Top bijdrager
Top bijdrager

Gezocht medestanders reisje Schotland

Ongelezen berichtdoor dannyp44 » 30 Dec 2019, 12:52

N.a.v. het stukje van Freezeroz bij goede voornemens 2020 wil hij graag een 2e trip naar Schotland maken en zoekt medestanders. Ik zou ook graag eens naar Schotland gaan om distilleerderijen te bezoeken en ben er nog nooit geweest. Ik heb nu contact met Freezeroz hierover gehad en we zitten te denken aan een midweek en dan naar Speyside te gaan. Het idee is om te vliegen op Inverness en dan een auto te huren, slapen bij B&B, bezoek van 2 of 3 distilleerderijen ( Balvenie, Benromach, Glendronach, Glenfarclas). We zijn nu aan het kijken of er mensen zijn die het leuk zouden vinden om mee te gaan. Om de kosten te drukken van auto huren, kamer huren zou 4 personen volgens ons ideaal zijn. Dus als er nog 2 forumleden zijn die het leuk zouden vinden om aan te sluiten bij dit plan en mee te denken dan horen we het graag.

groet Dannyp44 en Freezeroz
3 x

Freezeroz
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Gezocht medestanders reisje Schotland

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 30 Dec 2019, 17:42

Sinds je met je voorstel bent gekomen heb ik hier op mijn werk geen reet meer uitgevoerd Danny :bigsmile.
Heb de hele middag het internet afgespeurd :Slainte.
5 x
Afbeelding

Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”