Mark

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
MAH
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Mark

Ongelezen berichtdoor MAH » 28 Aug 2011, 19:51

Even voorstellen is wel zo beleefd. Een jaar of tien geleden kwam ik puur toevallig in aanraking met whisky, omdat ik niet steeds naar het toilet kon gaan ben ik maar een whisky gaan drinken.
In tegenstelling tot velen ben ik niet begonnen met een johnny walker Red Label of zoiets maar met een Laphroaig. Dit beviel echter vrij goed.

De eerste zes jaar dronk ik af en toe een glas. daarna steeds vaker en ben ik mij gaan verdiepen in hetgeen ik aan het drinken ben. De laatste tijd probeer ik steeds meer voor kwaliteit te gaan in plaats van kwantiteit. Waarbij ik steeds meer andere soorten whisky ontdek en ga waarderen.
0 x

I_SPEY
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Mark

Ongelezen berichtdoor I_SPEY » 28 Aug 2011, 20:27

Welkom op dit forum, Mark en ik ben blij te zien, dat jij de Johnnie Walker niet meer hoeft :goedgedaan Poets m'n tanden er nog geen eens mee! Veel plezier en mocht je vragen hebben, stel ze, want er zijn hier genoeg mensen, die ze kunnen beantwoorden :)

:Slainte
René
0 x
Afbeelding
René - Friend of Ardbeg - Caol Ila - Lagavulin - Laphroaig and many Others
"Every closed eye is not sleeping, and every open eye is not seeing!"

Piet
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Piet » 28 Aug 2011, 20:55

Welkom Mark,

En ja, als je een excuus nodig hebt om beter naar het toilet te kunnen is een medicinale dram als Laphroaig voor iedereen die het niet kent zeer acceptabel. Mijn vrouw hoeft hem alleen maar op grote afstand te ruiken om tot de conclusie te komen dat het een vies medicijn moet zijn :P Nu de ziekenkostenverzekeraars nog ;)

Interessante avatar !
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

MAH
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor MAH » 28 Aug 2011, 21:07

Piet schreef:Welkom Mark,

En ja, als je een excuus nodig hebt om beter naar het toilet te kunnen is een medicinale dram als Laphroaig voor iedereen die het niet kent zeer acceptabel.

Aan de ene kant was het natuurlijk een geluk dat ik Laphroaigh als eerste whisky wel lekker vond, aangezien het niet echt een standaard instap model is. Aan de andere kant is het natuurlijk mogelijk dat een rokerige whisky je weerhoud van een verdere kennismaking met het levenswater. Gelukkig vond ik het wel een aangenaam drankje. :D
0 x

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 28 Aug 2011, 21:12

Hey Mark, welkom op het forum.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Michiel87
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Michiel87 » 28 Aug 2011, 21:38

Welkom, Mark!
0 x
Afbeelding

OJH
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor OJH » 28 Aug 2011, 22:07

welkom :Slainte
0 x

Dutch-Drammer
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Dutch-Drammer » 29 Aug 2011, 09:38

ook van mij een hartelijk welkom
0 x
Afbeelding
Friend of Laphroaig & Member of The Ardbeg Committee

JayDie
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor JayDie » 29 Aug 2011, 09:43

Welkom, Mark!
MAH schreef:omdat ik niet steeds naar het toilet kon gaan ben ik maar een whisky gaan drinken.

Dat vind ik zeker een bijkomend voordeel van Whisky. Al drink ik wanneer ik uitga geen Whisky: zie daarvoor ook het onderwerp Whisky in een restaurant. Het aanbod is beperkt en wat je kan krijgen vaak ook nog eens duur. Dus helaas voor mij: toch blijven lopen naar het toilet door die biertjes :Proost :Party
I_SPEY schreef:ik ben blij te zien, dat jij de Johnnie Walker niet meer hoeft :goedgedaan Poets m'n tanden er nog geen eens mee!

Dat lees ik niet in Mark z'n bericht. Hij is er niet mee begónnen. Daarnaast vind ik de Black, Green en Gold label zo slecht nog niet (qua whisky, ik heb het niet over prijs / kwaliteit; dan is die Gold te duur, om over de Blue nog maar te zwijgen...) Anyways... ieder z'n ding. :respect

Veel plezier hier, Mark!

PS.: Ik ben zo vrij om het te vragen (maar verplicht je niet tot antwoorden):
MAH schreef:omdat ik niet steeds naar het toilet kon gaan

Moet ik denken aan een lichamelijke beperking...? :roll:
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

GJR
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor GJR » 29 Aug 2011, 12:33

Hoi Mark,

Ook van mij een Welkom hier op het forum, volgens mij kennen we elkaar al ;).

Groeten,
Gert-jan
0 x
Mijn huidige collectie: Afbeelding...... en.... Mijn Whiskyblog en ook op twitter : GJR71

MAH
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor MAH » 29 Aug 2011, 19:38

JayDie schreef:Dat lees ik niet in Mark z'n bericht. Hij is er niet mee begónnen. Daarnaast vind ik de Black, Green en Gold label zo slecht nog niet (qua whisky, ik heb het niet over prijs / kwaliteit; dan is die Gold te duur, om over de Blue nog maar te zwijgen...) Anyways... ieder z'n ding. :respect

Klopt, later wel eens een red label gedronken, maar daar is het bij gebleven. De andere dranken uit het Johnnie Walker kleurenpallet heb ik nooit gedronken.

JayDie schreef:Moet ik denken aan een lichamelijke beperking...? :roll:

klopt, niets mis met je analyses. Dat ik mij handmatig voortbeweeg met een kilo of 7,6 aan metaallegeringen op vier wielen is trouwens geen goed bewaard geheim.
0 x

MAH
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor MAH » 29 Aug 2011, 19:40

Piet schreef:Interessante avatar !

Geeft meer kans op mijn Angel's Share :D
0 x

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”