Range Share 5 met Balblair, GlenGarioch, Glenallachie, Benriach en Bruichladdich.
Moderator: AquaVitae
Re: Range Share 5 met Balblair, GlenGarioch, Glenallachie, Benriach en Bruichladdich.
Nou daar kan ik kort in zijn. Dat weet ik nog niet!
Ik zal daar binnenkort weer een nieuwe poll voor openen.
Ik zou zelf graag nog een share doen van bijvoorbeeld: Kilchoman, Bowmore, Glenmorangie, Talisker, Arran, Macallan, Aberlour, Highland Park en Glenrothes.
Maar ik sta natuurlijk open voor al jullie wensen. Alle wensen die ik binnenkrijg neem ik dan weer mee in de volgende poll.
Ik zal daar binnenkort weer een nieuwe poll voor openen.
Ik zou zelf graag nog een share doen van bijvoorbeeld: Kilchoman, Bowmore, Glenmorangie, Talisker, Arran, Macallan, Aberlour, Highland Park en Glenrothes.
Maar ik sta natuurlijk open voor al jullie wensen. Alle wensen die ik binnenkrijg neem ik dan weer mee in de volgende poll.
0 x
- SecondHandPants
- Senior

Re: Range Share 5 met Balblair, GlenGarioch, Glenallachie, Benriach en Bruichladdich.
SecondHandPants schreef:Mortlach?
Top! Mortlach was niet in me opgekomen en neem ik zeker mee in de poll
.
1 x
Ik zou graag zien.
Benromach, Bowmore, Glenmorangie, Kilchoman, Loch Lomond.
1 x
dannyp44 schreef:Ik zou graag zien.
Thanks Danny. Ik neem al je tips mee
.
1 x
- goosebumps
- Senior

Eventueel Compass Box?
1 x
-
Nickvanderlinde298
- Senior

Freezeroz schreef:
Allen interessant!
Zijn er nog sets van Benriach en Bruichladdie te bestellen?
1 x
Jazeker. Van beide zijn er nog sets
.
.
0 x
-
Nickvanderlinde298
- Senior

Freezeroz schreef:Jazeker. Van beide zijn er nog sets.
Mag ik van beide 1 set bestellen?
1 x
Freezeroz schreef:SecondHandPants schreef:Mortlach?
Top! Mortlach was niet in me opgekomen en neem ik zeker mee in de poll.
Van Mortlach heb ik alle recente OB's (12 y.o., 14 y.o., 16 y.o. en 20 y.o.) in huis. Deze kan ik evt. aanvullen met de 1999-2019 Hand-filled, de 18 y.o. en 25 y.o. uit de vorige serie OB's en de 16 y.o. Flora & Fauna (Als die laatste te veel in de papieren gaan lopen, zijn de semi-officiële bottelingen 15 y.o. GM, 21 y.o. GM en/of 25 y.o. GM ook nog een optie). Ik ben, indien gewenst, graag bereid hier 5-7 setjes van beschikbaar te stellen.
1 x
Mermur schreef:Freezeroz schreef:SecondHandPants schreef:Mortlach?
Top! Mortlach was niet in me opgekomen en neem ik zeker mee in de poll.
Van Mortlach heb ik alle recente OB's (12 y.o., 14 y.o., 16 y.o. en 20 y.o.) in huis. Deze kan ik evt. aanvullen met de 1999-2019 Hand-filled, de 18 y.o. en 25 y.o. uit de vorige serie OB's en de 16 y.o. Flora & Fauna (Als die laatste te veel in de papieren gaan lopen, zijn de semi-officiële bottelingen 15 y.o. GM, 21 y.o. GM en/of 25 y.o. GM ook nog een optie). Ik ben, indien gewenst, graag bereid hier 5-7 setjes van beschikbaar te stellen.
Dank voor het aanbod Rob.
Ik heb zo maar het gevoel dat Mortlach hoog gaat eindigen in de nieuwe poll.
Via de gangbare kanalen zal het nog lastig worden om 8 verschillende 'betaalbare' flessen te scoren. Ik neem je aanbod dan ook graag aan. Mocht Mortlach het niet redden in de poll, wil ik bij deze graag voor mezelf een mooie gevarieerde Mortlach set reserveren bij je
.
1 x
Dat lijkt me zeker een mooi setje! 

1 x
Heb ff geen overzicht meer maar heb je nog een setje Balblair....?
0 x
Ik heb je een PB gestuurd.
2 x
Terug naar “Samples gevraagd/aangeboden”