Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Re: Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Klopt Ardking, en het zou fucked up zijn als alleen flessen van over de 100 euro het waard zijn om over te praten. Ik vind bijvoorbeeld de green label van JW een hele fijne Whisky.
1 x
Net als de Glenfiddich 12 years, geen dure fles, maar zeer goed te doen, zeker voor 24 euro.
0 x
Vanavond nog eens 3 glaasjes gedronken:
Begonnen met deze Bunna:
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... -1989-abwh
Daarna een Benrinnes:
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... es-1995-sv
Gekocht in Massen afgelopen weekend, met festival korting bij 67,5 euro!
Zeker geen verkeerde prijs voor een 21-jarige Benrinnes met een score van 88 ptn
Ik denk dat hij er nog altijd te koop is voor 75 euro.
En afgesloten met een Ledaig:
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... ig-1972-ac
Begonnen met deze Bunna:
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... -1989-abwh
Daarna een Benrinnes:
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... es-1995-sv
Gekocht in Massen afgelopen weekend, met festival korting bij 67,5 euro!
Zeker geen verkeerde prijs voor een 21-jarige Benrinnes met een score van 88 ptn
Ik denk dat hij er nog altijd te koop is voor 75 euro.
En afgesloten met een Ledaig:
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... ig-1972-ac
4 x
Zojuist de Springbank 15 Rum wood op (sample thanks polley82!) Erg fruitige whisky met een mooie lange afdronk. Wilde wachten op de eerste goal van NLD maar de whisky stond daar maar te staan..... 

0 x
"Volo et Valeo"
- Reichenbach
- Moderator

Die whisky was vast boeiender dan die wedstrijd. Al zou in dit geval zelfs een Bushmills al een stuk interessanter zijn geweest.Ardking schreef:Zojuist de Springbank 15 Rum wood op ...
2 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
Deze avond een Highland Park 18 gedronken. Nog altijd zeer lekker. Lang geleden dat ik hem nog is gedronken had, nu weet ik weer waarom die fles snel leeg was 
0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Net zowaar een rondje cask samples “moeten” proeven voor WDS/Whiskydudes. Zonder al teveel weg te geven... daar zat leuks tussen. Get in y’ar foxholes; een sherried peatbomb. Maar ook anders mooi.. bijv. een grain op portvat (hallo, zeg ik U daar!). Gaan leuke tijden worden zo
!
!
11 x
2 ∞ & →
- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

Het laatste drammetje van de 100000 ste nl de Same as 10k 2011 WB , zeker smaakvol. 

0 x
- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

squaadgras schreef:Net zowaar een rondje cask samples “moeten” proeven voor WDS/Whiskydudes. Zonder al teveel weg te geven... daar zat leuks tussen. Get in y’ar foxholes; een sherried peatbomb. Maar ook anders mooi.. bijv. een grain op portvat (hallo, zeg ik U daar!). Gaan leuke tijden worden zo!
Gaan deze nog voor de kerst uitkomen?
0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Nee, nee... dit jaar houden we het waarschijnlijk voor gezien. 2020 it is.. voor de volgende botteling! 

3 x
2 ∞ & →
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Yep, dit jaar gaat er niks meer uitkomen aan Whiskydudes releases. Sowieso zitten de bottel lijnen allemaal vol, maar belangrijker is dat we ook pas gaan bottelen als we er zelf 100% achterstaan en er bovendien van overtuigd zijn dat langer laten liggen geen betere whisky gaat opleveren. Dus regelmatig proeven blijft belangrijk, its a dirty job, maar ‘t moet maar... 

8 x
Oogadal schreef:Dus regelmatig proeven blijft belangrijk, its a dirty job, maar ‘t moet maar...
Heel naar inderdaad
Ik denk dat het hele forum benieuwd is naar jullie komende bottelingen. Ik wel in elk geval!

2 x
Daan schreef:Ik denk dat het hele forum benieuwd is naar jullie komende bottelingen. Ik wel in elk geval!
Ja zeker, ik ook.
Wat ik me afvraag, kun je dan als die bottelingen uitkomen er ook weer op inschrijven hier op het forum ?
Of komen die gewoon terecht bij een slijter, en moet je dan zien dat je er snel genoeg bij bent ?
0 x
- edwinedje
- Forum goeroe

squaadgras schreef:Get in y’ar foxholes; ---8<--- bijv. een grain op portvat (hallo, zeg ik U daar!).
Diggin in ...
0 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Kapre schreef:Daan schreef:Ik denk dat het hele forum benieuwd is naar jullie komende bottelingen. Ik wel in elk geval!
Ja zeker, ik ook.
Wat ik me afvraag, kun je dan als die bottelingen uitkomen er ook weer op inschrijven hier op het forum ?
Of komen die gewoon terecht bij een slijter, en moet je dan zien dat je er snel genoeg bij bent ?
Voor toekomstige bottelingen kun je terecht bij slijters; sowieso bij Cor en Dramtime en het is de bedoeling dat daar nog wel wat bijkomt. We hebben het al eerder aangegeven; we 'dumpen' niet in 1 x alle voorraad op de markt dus geen enkele reden om een FOMO te ontwikkelen.
Bovendien zullen onze bottelingen hier wel een vooraankondiging krijgen, dus regelmatig op dit forum struinen is nog meer aan te raden!
6 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”