HWF jubileumbotteling inloopdag op 12 oktober vanaf 13:00
Re: HWF jubileumbotteling inloopdag
Staat in mijn agenda "opgenoteerd" 

0 x
Melchior
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
- Wouter1981
- Whisk(e)y goeroe

Ik kom natuurlijk gezellig even langs. Is toch een soort thuiswedstrijd 
Had eigenlijk wel een hoger percentage verwacht.
Nu 22% die sowieso komt en 20% misschien.
Voor veel mensen is het natuurlijk best een afstand, maar kom toch gezellig even langs joh. Het is meer dan alleen ff een flesje op komen halen.
Ik hoor wel hoe laat de (Irish)coffee klaar staat

Had eigenlijk wel een hoger percentage verwacht.
Nu 22% die sowieso komt en 20% misschien.
Voor veel mensen is het natuurlijk best een afstand, maar kom toch gezellig even langs joh. Het is meer dan alleen ff een flesje op komen halen.
Ik hoor wel hoe laat de (Irish)coffee klaar staat
2 x
-
mdvanderheide
- Senior

- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

leuk initiatief, ook om de nodige forumleden te ontmoeten. Ben wel benieuwd naar de tijd. 

1 x
- RolfvanderSteen
- Senior

Leuk! Ik ben wel in de gelegenheid om langs te komen.
Er is geen specifiek tijdstip, toch? Gewoon tijdens winkeltijden neem ik aan.
Excuus, ik lees verderop in de post dat er nog een tijdstip aangekondigd wordt.
Excuus, ik lees verderop in de post dat er nog een tijdstip aangekondigd wordt.
1 x
Om welk uur doe jij jouw stand open Henri? Misschien best nadat we de shop hebben bezocht...? Dan kan je het uitloopdag noemen om het niet te verwarren met de inloopdag. 
Ik ga trouwens mijn uiterste best doen om naar de INloopdag te komen... (slechts 4 uur wagen
)

Ik ga trouwens mijn uiterste best doen om naar de INloopdag te komen... (slechts 4 uur wagen
5 x
Bram84 schreef:Om welk uur doe jij jouw stand open Henri? Misschien best nadat we de shop hebben bezocht...? Dan kan je het uitloopdag noemen om het niet te verwarren met de inloopdag.
Ik ga trouwens mijn uiterste best doen om naar de INloopdag te komen... (slechts 4 uur wagen)
mijn uitloopdagen zijn een week later, lekker 2 dagen gathering.
de inloopdag ga ik voor eigen plezier heen. gelijk ook wat lekkere biertjes scoren bij cor
2 x
Kom je ook op de gathering Cor en is het mogelijk daar de fles bij je af te komen halen?
0 x
Kan er helaas niet bij zijn om mn flessie af te halen en wat mensens te zien 
0 x
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

joscnoc schreef:Kom je ook op de gathering Cor en is het mogelijk daar de fles bij je af te komen halen?
Helaas, ik ben er dan niet. Zaterdag werk ik altijd, zondag is voor het gezin.
Laatst gewijzigd door Cor - Vinabc op 17 Sep 2019, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Ik begrijp dat mensen het erg prettig zouden vinden als Cor of een ander met een auto vol flessen naar de Gathering gaat rijden, maar dat is zeker NIET de bedoeling!
De bedoeling is dat degenen die op 12 oktober niet naar Houten kunnen komen wel de HWF fles, icm de kortingsactie die Cor op die dag heeft, hun fles en verdere aankopen afrekenen en laten verzenden.
Koop je er netto voor € 150 aan flessen bij dan heb je alles verzendkosten vrij thuis tenslotte, terwijl als je voor € 70 netto besteld je korting de verzendkosten al dekken. (voor de duidelijkheid; de HWF jubileum fles telt niet mee in waarde voor die € 150 trouwens, die rek zit er niet in)
Verder zou ik graag van iedereen die zeker weet dat hij/zij op 12 oktober bij Cor is een mailtje ontvangen ter bevestiging en graag met forumnaam; het is handig als ik vooraf de flessen kan scheiden die afgehaald worden aangezien ze op forumnaam zijn. Een grabbelton met 150 flessen schiet niet echt op denk ik....
Graag bevestigen op edwin@whiskydudes.nl
De bedoeling is dat degenen die op 12 oktober niet naar Houten kunnen komen wel de HWF fles, icm de kortingsactie die Cor op die dag heeft, hun fles en verdere aankopen afrekenen en laten verzenden.
Koop je er netto voor € 150 aan flessen bij dan heb je alles verzendkosten vrij thuis tenslotte, terwijl als je voor € 70 netto besteld je korting de verzendkosten al dekken. (voor de duidelijkheid; de HWF jubileum fles telt niet mee in waarde voor die € 150 trouwens, die rek zit er niet in)
Verder zou ik graag van iedereen die zeker weet dat hij/zij op 12 oktober bij Cor is een mailtje ontvangen ter bevestiging en graag met forumnaam; het is handig als ik vooraf de flessen kan scheiden die afgehaald worden aangezien ze op forumnaam zijn. Een grabbelton met 150 flessen schiet niet echt op denk ik....
Laatst gewijzigd door WhiskyDudes op 17 Sep 2019, 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
6 x
Oogadal schreef:Koop je er netto voor € 150 aan flessen bij dan heb je alles verzendkosten vrij thuis tenslotte, terwijl als je voor € 70 netto besteld je korting de verzendkosten al dekken. (voor de duidelijkheid; de HWF jubileum fles telt niet mee in waarde voor die € 150 trouwens, die rek zit er niet in)
Hoe zit dat voor de Belgische leden?
1 x
Oogadal schreef:
Verder zou ik graag van iedereen die zeker weet dat hij/zij op 12 oktober bij Cor is een mailtje ontvangen ter bevestiging en graag met forumnaam; het is handig als ik vooraf de flessen kan scheiden die afgehaald worden aangezien ze op forumnaam zijn. Een grabbelton met 150 flessen schiet niet echt op denk ik....![]()
verzonden!
0 x
Balen, ben helaas niet in de gelegenheid langs te komen 
Maar zal ongetwijfeld er een mooie dag zijn
Gtz JT
Maar zal ongetwijfeld er een mooie dag zijn
Gtz JT
0 x
life is like a bottle of whisky ...
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”