Verhuisbericht Bottleshare: van Facebook naar Mewe

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
Willum
Senior
Senior

Verhuisbericht Bottleshare: van Facebook naar Mewe

Ongelezen berichtdoor Willum » 28 Aug 2019, 07:42

De Bottleshare groep is sinds gisteren afgesloten op Facebook.
De afgelopen jaren heb ik door de liefhebbers/delers in die groep leuke samplesets en unieke juweeltjes kunnen proeven.
Maar helaas is ook deze groep slachtoffer geworden van de aangescherpte richtlijnen mbt toegestane content.

Omdat dit al even in de lucht hing, heeft Norbert al eerder een start gemaakt met een BottleShare groep op Mewe.com
De werking is vergelijkbaar met facebook maar de regels laten meer toe; ook het delen van samples.

Dus mocht mocht je de bottleshare groep ook missen, maak vooral een profiel aan op Mewe en bezoek daar Bottleshare.
https://mewe.com/join/bottleshare
Happy sharing!
3 x

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Verhuisbericht Bottleshare: van Facebook naar Mewe

Ongelezen berichtdoor Dre » 28 Aug 2019, 08:03

Willum schreef:Dus mocht mocht je de bottleshare groep ook missen, maak vooral een profiel aan op Mewe en bezoek daar Bottleshare.
Happy sharing!

Yep! En voor gebruikers van MeWe die ook forumlid zijn: Misschien de shares ook zoveel mogelijk in de sample afdeling van dit forum plaatsen, blaast dat ook weer wat meer leven in.
5 x

JvR
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor JvR » 28 Aug 2019, 09:02

Dre schreef:
Willum schreef:Dus mocht mocht je de bottleshare groep ook missen, maak vooral een profiel aan op Mewe en bezoek daar Bottleshare.
Happy sharing!

Yep! En voor gebruikers van MeWe die ook forumlid zijn: Misschien de shares ook zoveel mogelijk in de sample afdeling van dit forum plaatsen, blaast dat ook weer wat meer leven in.

Dat was volgens de beheerder alsof hij in een delorean stapte en naar 1996 terugging. ;)
1 x

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 28 Aug 2019, 09:35

JvR schreef:
Dre schreef:
Happy sharing!

Dat was volgens de beheerder alsof hij in een delorean stapte en naar 1996 terugging. ;)

Hahaha inderdaad ja. Alleen rijdt die 'Delorean' nog stééds, en ligt de FB Bottleshare pagina inmiddels op het autokerkhof ;)
Maar ik bedoelde ook 'en-en'. Niet ieder forumlid zit op MeWe en niet elk lid van de MeWe-bottlesharegroep zit ook op het Forum tenslotte. Als het allebei wat levendiger wordt kan er weer mooi en succesvol geshared worden en dat lijkt me in ieders 'belang'.
0 x

edwinedje
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 28 Aug 2019, 09:39

JvR schreef:Dat was volgens de beheerder alsof hij in een delorean stapte en naar 1996 terugging. ;)

Met de bijbehorende prijzen van toen?
3 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}

poortmh
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor poortmh » 28 Aug 2019, 16:57

JvR schreef:
Dre schreef:
Happy sharing!

:offtopic De beheerder is zelf ook wat stoffig denk ik :P :nono
0 x

bluetiger99
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor bluetiger99 » 05 Sep 2019, 08:44

Dre schreef:
Happy sharing!

Ik ben nog niet zo lang lid hier en moet nog voldoen aan een aantal minimumposts ;) tot die tijd zet ik het alleen even op Mewe.
0 x

jaco32
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor jaco32 » 15 Okt 2019, 19:22

De link werkt niet meer (bij mij iedergeval)
0 x

pascaldo
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor pascaldo » 15 Okt 2019, 20:27

jaco32 schreef:De link werkt niet meer (bij mij iedergeval)

Die is van wat ik heb begrepen (tijdelijk) uit de lucht gehaald ivm een (iig voor mij) nog onduidelijke reden en Norbert (de eigenaar van die groep) heeft meen ik, al meerdere malen contact gezocht, maar ik geloof dat hun niet zo van het mailen, bellen, appen en SMS-en zijn.
Weet niet of andere forumleden nog aanvullingen hebben of dat er iets niet klopt, maar dit is wat ik vernomen had.
1 x
Afbeelding

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 15 Okt 2019, 22:31

pascaldo schreef:
jaco32 schreef:De link werkt niet meer (bij mij iedergeval)

Die is van wat ik heb begrepen (tijdelijk) uit de lucht gehaald ivm een (iig voor mij) nog onduidelijke reden en Norbert (de eigenaar van die groep) heeft meen ik, al meerdere malen contact gezocht, maar ik geloof dat hun niet zo van het mailen, bellen, appen en SMS-en zijn.
Weet niet of andere forumleden nog aanvullingen hebben of dat er iets niet klopt, maar dit is wat ik vernomen had.

Eerst was de Facebook pagina van Bottleshare door Facebook zelf gesloten want niet toegestane 'handel'. Toen is gepoogd om deze share-groep voort te zetten via MeWe, echter, dat kwam niet heel lekker van de grond.
Ondertussen heeft Norbert wat aan de regeltjes en dergelijke zitten sleutelen, en het daarmee voor elkaar gekregen dat de Facebook pagina weer heropend werd, zij het onder iets andere condities dan aanvankelijk het geval was. Daarmee was de MeWe pagina weer overbodig geworden.
Volgens mij is dat in het kort het verhaal.
0 x

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”