Hoe ziet jouw Whisky-hoek/kast eruit?
- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

Re: Hoe ziet jouw Whisky-hoek/kast eruit?

Mijn nieuwe whisky kast, vorige maand binnengekomen. Ben er erg blij mee, nu nog zaak om de planken vol te krijgen

5 x
Ik zie dat 'muziekdrank' na een post van mij nooit meer heeft gepost. Mocht je dit nog lezen, was niet mn bedoeling om je 'weg te pesten' hoor. Je begon zo enthousiast destijds..
1 x
- Reichenbach
- Moderator

Er is ruimte voor meer, maar er staat al een aardige verzameling in. En zo te zien van een liefhebber, niet alleen een verzamelaar.Redmar schreef:Mijn nieuwe whisky kast, vorige maand binnengekomen. Ben er erg blij mee, nu nog zaak om de planken vol te krijgen![]()
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
Reichenbach schreef:Er is ruimte voor meer, maar er staat al een aardige verzameling in. En zo te zien van een liefhebber, niet alleen een verzamelaar.Redmar schreef:Mijn nieuwe whisky kast, vorige maand binnengekomen. Ben er erg blij mee, nu nog zaak om de planken vol te krijgen![]()
Jazeker, whisky is er om gedronken te worden vindt ik
0 x
Inmiddels mijn kast aangevuld met wat leuke blends van Compass Box 
- Bijlagen
-
- 68242487_2463851033901905_3879341064498184192_n.jpg (212.71 KiB) 3959 keer bekeken
18 x
Geert schreef:Inmiddels mijn kast aangevuld met wat leuke blends van Compass Box
Dat ziet er enorm uitnodigend uit met die stoel en tafel, heel gaaf!

1 x
Ah heerlijk zo'n chesterfield fauteuil
En een zeer nette kast
Al zou ik wel zo lomp zijn dat terwijl ik op mijn iPad een boek aan het lezen ben mijn glas door de glazen tafel laat vallen
En een zeer nette kast
Al zou ik wel zo lomp zijn dat terwijl ik op mijn iPad een boek aan het lezen ben mijn glas door de glazen tafel laat vallen

1 x
Na jaren de flessen in en op alle kasten huis te hebben gehad, alles nu op 1 plek samengebracht
2,05 bij 2,30 en 40cm diep. 2-3 flessen achter elkaar. alle 350 flessen staan er nu in!!
en nog plek zat voor nieuwe flessen
2,05 bij 2,30 en 40cm diep. 2-3 flessen achter elkaar. alle 350 flessen staan er nu in!!
22 x
henri schreef:Na jaren de flessen in en op alle kasten huis te hebben gehad, alles nu op 1 plek samengebracht
350 flessen klinkt als chaos, maar dat ziet er toch zeer geordend uit

1 x
- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

henri schreef:Na jaren de flessen in en op alle kasten huis te hebben gehad, alles nu op 1 plek samengebracht
Het onderstel is zeker van een caravan
, aan de andere kant aankoppelen en zo naar de Gathering 
2 x
henri schreef:alles nu op 1 plek samengebracht
Heb je de kast wel goed aan de muur vastgemaakt?
0 x
Mermur schreef:henri schreef:alles nu op 1 plek samengebracht
Heb je de kast wel goed aan de muur vastgemaakt?
het staat behoorlijk stevig, maar ga hem denk inderdaad nog wel vastzetten aan de muur
2 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”