Piet schreef:.... Zitten is geen punt.....
pim schreef:..., er zal toch wel iets van zitjes zijn om te zitten annex wat te kunnen eten of zie ik dat verkeerd.![]()

Ongelezen berichtdoor Piet » 12 Aug 2011, 14:46
Piet schreef:.... Zitten is geen punt.....
pim schreef:..., er zal toch wel iets van zitjes zijn om te zitten annex wat te kunnen eten of zie ik dat verkeerd.![]()

Ongelezen berichtdoor pim » 12 Aug 2011, 14:51
, kan gebeuren, zal eens een kop koffie gaan halen.Ongelezen berichtdoor JayDie » 13 Aug 2011, 11:51
Piet schreef:Ik hoop je niet teleur te stellen maar de kerk is niet meer functioneel als kerk. Zitten is geen punt maar dan niet op een kerkbank, daar zul je lang naar moeten zoeken.
Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


