Whisky by the Sea vs. International Whisky Festival

Whisky-reis, -festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tasting ervaringen, niet zozeer gedetailleerde (reis)verslagen (wel links naar albums en verslagen). Dit gaat vooral over reviews, ervaringen, meningen, aan- en afraders van tour-operators, bezienswaardigheden, combinaties etc.

Leiden of Vlissingen?

Whisky by the Sea, Vlissingen
5
22%
International Whisky Festival, Leiden
4
17%
Heb alleen een van beide bezocht
8
35%
Beide (nog) niet bezocht
6
26%
 
Totaal aantal stemmen: 23

Gebruikersavatar
Piet
Moderator
Moderator
Berichten: 8303
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 00:51
Locatie: Vught

Re: Whisky by the Sea vs. International Whisky Festival

Ongelezen berichtdoor Piet » 12 Aug 2011, 14:46

Piet schreef:.... Zitten is geen punt.....

:Scratch
pim schreef:..., er zal toch wel iets van zitjes zijn om te zitten annex wat te kunnen eten of zie ik dat verkeerd. ;)

:HitHead :HitHead
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

pim
Senior
Senior
Berichten: 357
Lid geworden op: 03 Feb 2011, 12:52

Re: Whisky by the Sea vs. International Whisky Festival

Ongelezen berichtdoor pim » 12 Aug 2011, 14:51

ach, overheerheen gelezen :domdom , kan gebeuren, zal eens een kop koffie gaan halen.
pim
0 x
Afbeelding Pascal's PROOF, N&T in midden en west-Brabant.

Gebruikersavatar
JayDie
Moderator
Moderator
Berichten: 6770
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 19:49
Locatie: Gennep

Re: Whisky by the Sea vs. International Whisky Festival

Ongelezen berichtdoor JayDie » 13 Aug 2011, 11:51

Piet schreef:Ik hoop je niet teleur te stellen maar de kerk is niet meer functioneel als kerk. Zitten is geen punt maar dan niet op een kerkbank, daar zul je lang naar moeten zoeken.

Eigenlijk natuurlijk allemaal achterhaald, gezien het vanaf dit jaar niet meer in Leiden is, maar in het midden van de kerk hadden ze nog wel een paar kerkbanken staan? Of vergis ik me nu en waren dat 'gewone' banken of misschien zelfs stoelen... :oops:

Ik zal eens een fotootje opzoeken.
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!


Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast