februari-2015... VBT6
oktober-2015... VBT7
oktober-2016... VBT8
juni-2017... VBT9
september-2018... VBT10
...2019 ???
just being curious

Moderators: Freezeroz, Joris, Rien68

Freezeroz schreef:Ik heb de VBT spelregels eens doorgelezen, ondanks dat ik nog nooit heb meegedaan aan een VBT lijkt het mij wel leuk om de kar samen met een aantal andere (ervaren VBT) forumers te gaan trekken.
defeatless schreef:Om afgelopen VBT over te toepen, moet je van goeie huize komen.![]()
![]()

Freezeroz schreef:Ik heb de VBT spelregels eens doorgelezen, ondanks dat ik nog nooit heb meegedaan aan een VBT lijkt het mij wel leuk om de kar samen met een aantal andere (ervaren VBT) forumers te gaan trekken.

FGG schreef:Freezeroz schreef:Ik heb de VBT spelregels eens doorgelezen, ondanks dat ik nog nooit heb meegedaan aan een VBT lijkt het mij wel leuk om de kar samen met een aantal andere (ervaren VBT) forumers te gaan trekken.
Dat zou een mooi initiatief zijn, Roelof.![]()
Mocht je e.e.a. dit jaar nog voor elkaar willen krijgen dan moet je niet te lang meer wachten, er komt e.e.a. bij kijken.
(En misschien komen die Dymo-labels nu ook nog van pas)
.
.
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsFreezeroz schreef: Het schijnt nogal een monster klus te zijn.

Willum schreef:Freezeroz schreef: Het schijnt nogal een monster klus te zijn.
Een monster klus gaat wat ver maar het vraagt best even wat tijd.
We zijn er vorig jaar, met zijn drieën, ook redelijk blanco aan begonnen maar het was leuk om te doen.
Nu ontbreekt het echter aan tijd om dit op te pakken. Mochten er een paar enthousiastelingen aan de gang gaan met VBT11 dan wil ik zeker wat tips delen nav de ervaring van vorig jaar.
fjharms schreef:Willum schreef:Freezeroz schreef: Het schijnt nogal een monster klus te zijn.
We zijn er vorig jaar, met zijn drieën, ook redelijk blanco aan begonnen maar het was leuk om te doen.
Nu ontbreekt het echter aan tijd om dit op te pakken. Mochten er een paar enthousiastelingen aan de gang gaan met VBT11 dan wil ik zeker wat tips delen nav de ervaring van vorig jaar.
Heel begrijpelijk Willem!
Hoe staan de andere 2 VBT-10 oganisatoren erin?
Florian, André, zouden jullie samen (of een van jullie) met Roelof VBT-11 willen organiseren?
Zoals jullie zien lijkt er wel animo te zijn

edwinedje schreef:Als er concrete plannen zijn wil ik best komen helpen flesjes vullen en/of labels plakken...
...voor de rest heb ik geen organisatorische ervaringen met de VBT...
.Joris schreef:Ik zou het ook best op willen pakken (met één of twee anderen), lijkt me een mooie klus, denk dat drie man sterk wel erg handig is in de organisatie van het geheel
.fjharms schreef:Willum schreef:Freezeroz schreef: Het schijnt nogal een monster klus te zijn.
Heel begrijpelijk Willem!
Hoe staan de andere 2 VBT-10 oganisatoren erin?
Florian, André, zouden jullie samen (of een van jullie) met Roelof VBT-11 willen organiseren?
Zoals jullie zien lijkt er wel animo te zijn
Terug naar “HWF Virtual Blind Tasting-11”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast