De medewerker vertelde dat deze op korte termijn online komt, ze hadden wat issue's met de website
Nu hebben ze het uitbesteed bij een Duits adres...
Nu hebben ze het uitbesteed bij een Duits adres...Dyson81 schreef:Afgelopen dinsdag heb ik een tour gedaan bij Laphroaig waarbij deze batch 11 al geschonken wordt (en verkocht wordt).
De medewerker vertelde dat deze op korte termijn online komt, ze hadden wat issue's met de websiteNu hebben ze het uitbesteed bij een Duits adres...

Demas schreef:Dyson81 schreef:Afgelopen dinsdag heb ik een tour gedaan bij Laphroaig waarbij deze batch 11 al geschonken wordt (en verkocht wordt).
De medewerker vertelde dat deze op korte termijn online komt, ze hadden wat issue's met de websiteNu hebben ze het uitbesteed bij een Duits adres...
En hoe was ie?
Whisky.jos schreef:Big6230 schreef:Ik dacht morgen
vanaf 14u. online te bestellen. Maar hun website ligt momenteel al plat
En weer is hun site niet klaar.
Al jaren gewoon hopeloos.
Het is dat ze een goede 10 CS maken voor relatief weinig geld,........ maar wat een amateurs. Krijgen nog geen werkende site

Tomh schreef:Ze zijn het kwijt bij Laphroaig. De 10 yo CS kan je nu alleen met een Cairdeas en een hip shirtje bestellen...
Man man man.

Lakervt schreef:CS 011 flessen zijn nu ook los te koop in de shop.
Onder het plaatje met coming soon kan je hem gewoon toevoegen aan je winkelwagen. Succes!
Demas schreef:Ik alweer te laat precies..
MBC schreef:Demas schreef:Ik alweer te laat precies..
Je kan hem gewoon nog in je winkelmandje stoppen volgens mij...

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten