Roland... schreef:sjaak92 schreef:Ik hoef er ook maar eentje
Ik twee...
Beter één dan geen, dat is meer wat ik ermee probeer te zeggen. Kansen spreiden.
Roland... schreef:sjaak92 schreef:Ik hoef er ook maar eentje
Ik twee...
Big6230 schreef:Ik dacht morgen vanaf 14u. online te bestellen. Maar hun website ligt momenteel al plat

Roland... schreef:Ik heb net de Cairdeas kunnen bestellen via de nieuwe site, alleen de CS batch 11 stond er nog niet op...
)
Dat hoort ook allemaal bij het jaarlijks terugkerend ritueel. Zeuren over de slechte website.Whisky.jos schreef:Klopt. Maar mijn oma van 94 is sneller. laden van pagina naar pagina duurt minuten.
Neem toch gewoon eens een bedrijf in de armen en zorg voor een goed werkende site.
Ook normaal is de site beroerd qua snelheid. Kan toch niet meer anno 2019.
Reichenbach schreef:Dat hoort ook allemaal bij het jaarlijks terugkerend ritueel. Zeuren over de slechte website.Whisky.jos schreef:Klopt. Maar mijn oma van 94 is sneller. laden van pagina naar pagina duurt minuten.
Neem toch gewoon eens een bedrijf in de armen en zorg voor een goed werkende site.
Ook normaal is de site beroerd qua snelheid. Kan toch niet meer anno 2019.

Traditie toch? Moet kunnen.Whisky.jos schreef:Vind je dat dan anno 2019 nog kunnen!!
Reichenbach schreef:Traditie toch? Moet kunnen.Whisky.jos schreef:Vind je dat dan anno 2019 nog kunnen!!
Je bent niet verplicht om daar te bestellen. Dat je dan last krijgt van je FOMO ligt niet aan Laphroaig.

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten