Wat wordt je volgende fles aankoop cq aanwinst?
-
MoreBowmore
- Senior

Re: Wat wordt je volgende fles aankoop ?
Eindelijk toe aan mijn eerste Bruichladdich ( en/of Port Charlotte ) en ik heb o.a. de Infinity 3rd edition en de Port Charlotte An Turas Mor.
0 x
Het sample van de Kintra MacDuff van vorige week speelt nog door mijn hoofd, denk dat dit de volgende aankoop wordt.
0 x
Op mijn verlanglijstje staat het een en ander maar bovenaan staan toch port ellen van Kintra en Black Art van Bruichladdich, waarom: port ellen geproefd in Groningen en is mij zeer goed bevallen en de Black Art heb ik bij Bruichladdich geproefd en was erg onder de indruk van kwaliteit, smaak, de balans in het geheel heeft gezorgd dat ook deze bovenaan op het lijstje staan.
Pascal
Pascal
0 x
Ik ga maandag 20/6 naar de Glendronach tasting in tasttoe. Het is de derde en laatste editie van de Cask in a Van tour. Dus het zal ongetwijfeld de Glendronach Single Cask van Cask in A Van 3 worden. 

0 x
-
TheFrankMan
- Actief lid

In september zal ik mijn 34ste levensjaar mogen vieren en daarom was ik op zoek naar een whisky met een gelijklopende levenswandel.
Aangezien ik ook geen 200-300 euro wil besteden kwam ik terecht bij deze whisky:
- Dufftown 34y 1976/2010, 56.2%, The Nectar of the Daily Drams (95-100 euro) -
Misschien geen topper maar toch een leuke whisky en waar zul je nog een zo oude Dufftown vinden...bijna de volledige productie gaat altijd naar blends.
Aangezien ik ook geen 200-300 euro wil besteden kwam ik terecht bij deze whisky:
- Dufftown 34y 1976/2010, 56.2%, The Nectar of the Daily Drams (95-100 euro) -
Misschien geen topper maar toch een leuke whisky en waar zul je nog een zo oude Dufftown vinden...bijna de volledige productie gaat altijd naar blends.

0 x
- Dutch-Drammer
- Senior

Omdat ik goede reviews heb gelezen over onderstaande whiskies en omdat ik weer eens wat nieuws wil proberen worden onderstaande whiskies zeer waarschijnlijk binnen nu en drie weken aangeschaft:
- Aberlour A`bunadh batch #34
- Nikka from the Barrel ( Japanse Blend )
Van de Abelour is inmiddels ook al batch #35 verschenen heb ik gelezen
De Nikka wil ik graag proberen omdat mijn Nr1 whisky een Japanse Single Malt is en ik nog geen Japanse blends heb ge-N&T 'd
- Aberlour A`bunadh batch #34
- Nikka from the Barrel ( Japanse Blend )
Van de Abelour is inmiddels ook al batch #35 verschenen heb ik gelezen
De Nikka wil ik graag proberen omdat mijn Nr1 whisky een Japanse Single Malt is en ik nog geen Japanse blends heb ge-N&T 'd
0 x
Bouncer schreef:...- Dufftown 34y 1976/2010, 56.2%, The Nectar of the Daily Drams (95-100 euro) -
Voor die prijs zul je niet vaak een 34yo kunnen kopen en meestal biedt ouderdom meerwaarde

0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Oooh, gisteravond voor het eerst bij Glen Drammór, de whiskywinkel in Purmerend geweest om een tegoedbon in te wisselen. Heel gemeen liet Joeri me een 28 jaar oude Glen Mhor van Carn Mor uit de serie "Celebration of the cask" proeven. Hij had 'm niet meer en er wordt nu naar gezocht (heb 'm wel al gezien bij een internetwinkel). Maar wat een geweldige whisky! Prachtig vol en complex van smaak, zo geraffineerd en zo áf... heerlijk!
Wel heel erg pittig aan de prijs; ik heb nog nooit zo veel aan een fles besteed, dus ik moet er nog een nachtje over slapen of dit echt de volgende aankoop gaat worden.
Wel heel erg pittig aan de prijs; ik heb nog nooit zo veel aan een fles besteed, dus ik moet er nog een nachtje over slapen of dit echt de volgende aankoop gaat worden.
0 x
Mijn verlanglijstje voor de komende maanden :
Laphroaig 2000 ( VanWees )
Linkwood 15y ( G&M )
Imperial 1995/2011 ( Signatory )
Ardmore 1992 ( The Whisky Agency )

Laphroaig 2000 ( VanWees )
Linkwood 15y ( G&M )
Imperial 1995/2011 ( Signatory )
Ardmore 1992 ( The Whisky Agency )

0 x
-
TheFrankMan
- Actief lid

OJH schreef:alweer een spice tree, heerlijk
Ik hoor voorlopig alleen maar positiefs over Compass Box , mijn interesse is toch wel gewekt om eens een flesje aan te schaffen van deze bottelaar... Zal wel nog een tijdje moeten wachten want de laatste tijd nogal veel aangekocht.Komt daar nog bij dat ik eind september op mijn terugvlucht van Athene hoogstwaarschijnlijk niet zal kunnen weerstaan aan de tax-free whisky

0 x
Een Arran Sleeping Warrior is besteld, na twee keer proeven kon ik het niet meer voorbij laten gaan.
0 x
Ik zit te twijfelen tussen een highland park 10 yrs of een springbank 10 yrs.
0 x
Met dank aan René (e.a.) die de nieuwsgierigheid heeft(/hebben) opgewekt, heb ik zojuist een Tamdhu 2004 6yo 52,9% van The Ultimate Collection besteld.
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”