WhiskyLiam schreef:Vraagje: Is 129,95 euro een goede prijs voor een Springbank 10 Local Barley?
Bij release waren zat ie tussen 99-119 euro volgens mij.

WhiskyLiam schreef:Vraagje: Is 129,95 euro een goede prijs voor een Springbank 10 Local Barley?

In 2017:MisterMonkeyDonkey schreef:WhiskyLiam schreef:Vraagje: Is 129,95 euro een goede prijs voor een Springbank 10 Local Barley?
Bij release waren zat ie tussen 99-119 euro volgens mij.
The Campbeltown Cadenhead shop is selling the Springbank Local Barley 10yo 57.3% for £86.00

WhiskyLiam schreef:Whiskyliefhebbers, 2 weken terug is mijn moeder overleden na een kort maar heftig ziekbed, verleden week hebben we haar begraven.![]()
Mijn vader en ik willen nu graag samen een toepasselijke whisky aanschaffen die we alleen drinken als we samen zijn. Mijn vader houdt van romige, niet geturfde whiskies niet hoger dan 46% ABV. Water toevoegen vind hij om de 1 of andere reden niet fijn. We hebben samen een budget tot zo'n 150 euro.
In het kort: Romig/boterbabbelaar, niet geturfd, tot 46%ABV, tot 150 euro, bourbon of Schots.
Ik ben op zoek naar aanbevelingen.
Zat zelf aan een Glendronach te denken maar heb weinig ervaring met GD.

WhiskyLiam schreef:Dank allen!
De Glenmorangie Signet heb ik al een tijdje op m'n verlanglijstje staan.
Welke bourbon cask matured whiskies kunnen jullie aanraden?
WhiskyLiam schreef:Whiskyliefhebbers, 2 weken terug is mijn moeder overleden na een kort maar heftig ziekbed, verleden week hebben we haar begraven.![]()
Mijn vader en ik willen nu graag samen een toepasselijke whisky aanschaffen die we alleen drinken als we samen zijn. Mijn vader houdt van romige, niet geturfde whiskies niet hoger dan 46% ABV. Water toevoegen vind hij om de 1 of andere reden niet fijn. We hebben samen een budget tot zo'n 150 euro.
In het kort: Romig/boterbabbelaar, niet geturfd, tot 46%ABV, tot 150 euro, bourbon of Schots.
Ik ben op zoek naar aanbevelingen.
Zat zelf aan een Glendronach te denken maar heb weinig ervaring met GD.

Mark schreef:Allereerst gecondoleerd met het verlies van je moeder.
Het eerste merk wat bij mij opkwam na het lezen van je bericht is Balblair. Over het algemeen hele mooie zachte en elegante whisky's.
Deze bijvoorbeeld van 27 jaar en op 46% gebotteld. Iets bijzonders wat niet iedereen in de kast heeft staan..
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/106513/balblair-1991
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten