Gezellig aan de bar...

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.
Reichenbach
Moderator
Moderator

Re: Gezellig aan de bar...

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 16 Apr 2019, 22:29

HammerHead schreef:Heel grote kans dat dat een stuk beter gaat smaken als een Fries paard, het kan dus wel.
Het Friese Paard viel mij in het verleden ook erg tegen. Onlangs heb ik in Bolsward zowel een standaard 40% borrel als één op vatsterkte gehad. Deze vielen mij beiden heel erg mee; lekker zelfs.

2-1.
1 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"

Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 16 Apr 2019, 22:35

MisterMonkeyDonkey schreef:Ajax verdient om door te gaan. Maar het blijven Italianen, en Ronaldo speelt mee...

Wat een fakking stress man :lol:
3 x
Afbeelding

MisterMonkeyDonkey
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor MisterMonkeyDonkey » 16 Apr 2019, 22:38

Nickolaas schreef:
MisterMonkeyDonkey schreef:Ajax verdient om door te gaan. Maar het blijven Italianen, en Ronaldo speelt mee...

Wat een fakking stress man :lol:

Bwa, zolang er geen 2-2 komt is het een eitje. "Gewoon" blijven voetballen en die Portugees van de bal houden. En liefst die 3e prikken voor de zekerheid.
1 x

MisterMonkeyDonkey
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor MisterMonkeyDonkey » 16 Apr 2019, 22:54

Wat een prestatie! Hulde! Ik dacht na de vorige ronde dat Real gewoon zwak was, Juve zou dit varkentje wel even wassen. Niet dus, jeugd/talent/gedrevenheid hebben het gehaald, prachtig!
3 x

squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 16 Apr 2019, 22:58

Knap. Niets meer, niets minder.
0 x
2 ∞ & →

Wouter1981
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Wouter1981 » 16 Apr 2019, 23:04

Echt ongelooflijk. Je zou bijna denken dat, met een beetje gunstige uitslag morgen, echt alles kan dit jaar.
0 x
"Whisky, because no great story ever started with someone eating a salad"

Afbeelding

Bram84
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Bram84 » 16 Apr 2019, 23:09

marbru schreef:is het de moeite deze te kopen voor 1200 euro?

https://www.2dehands.be/verzamelen/overige-verzamelstukken/flessen/fles-whisky-highland-park-21y-515766489.html?utm_content=link&utm_campaign=link_advertentie&utm_source=bod_ontvangen&utm_medium=email

Lijkt met een twijfelachtige verkoper. Ik wil best naar Oostende rijden om te kijken, is zo een kantoorpandje, geen woon huis.

Lijkt ook of de fles lang gelegen heeft in een vochtige omgeving (als ik foto van de case bekijk)

Ik heb al eens een fles gekocht van deze man. Alles mooi volgens afspraak
0 x

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 16 Apr 2019, 23:22

EDIT: Ronaldo SPEELDE mee... :P
98D958DD-03A3-4BD3-94EC-E739A9993048.jpeg
98D958DD-03A3-4BD3-94EC-E739A9993048.jpeg (49.26 KiB) 1142 keer bekeken
7 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 17 Apr 2019, 07:49

Oogadal schreef:Nou Dre..., geen speld tussen te krijgen toch... Niet omdat ‘t moet maar omdat ‘t kan.. :P

Ach ja, zoals ik al eerder concludeerde ligt het dus kennelijk inderdaad aan mij, en is het allemaal tegenwoordig heel normaal gedrag geworden. Prima verder toch.
0 x

dannyp44
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor dannyp44 » 17 Apr 2019, 13:02

Ok na lang nadenken moet we dit toch even van het hart. Ik zit met verbazing te kijken hoeveel mensen zich aanmelden voor de jubileum fles die al jaren lid zijn maar werkelijk nog minder posts hebben dan jaren dat ze lid zijn. Wat is dan je link met dit forum dat je deze fles zou willen? Je bent toch lid van een forum om iets te leren van elkaar en info uit te wisselen maar dan mag je toch af en toe wel een bijdrage leveren. Om dan nu plotseling van de lurk stand in te springen op deze fles verbaasd me dan toch. Echt ik gun iedereen deze fles maar gaat het dan om de link met het forum of om voor een mooie prijs een exclusieve fles te hebben? Misschien zoek ik er teveel achter en ben ik de enige die dit opvalt maar ik wilde het toch even kwijt.
6 x

fjharms
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor fjharms » 17 Apr 2019, 13:08

dannyp44 schreef:Ok na lang nadenken moet we dit toch even van het hart. Ik zit met verbazing te kijken hoeveel mensen zich aanmelden voor de jubileum fles die al jaren lid zijn maar werkelijk nog minder posts hebben dan jaren dat ze lid zijn. Wat is dan je link met dit forum dat je deze fles zou willen? Je bent toch lid van een forum om iets te leren van elkaar en info uit te wisselen maar dan mag je toch af en toe wel een bijdrage leveren. Om dan nu plotseling van de lurk stand in te springen op deze fles verbaasd me dan toch. Echt ik gun iedereen deze fles maar gaat het dan om de link met het forum of om voor een mooie prijs een exclusieve fles te hebben? Misschien zoek ik er teveel achter en ben ik de enige die dit opvalt maar ik wilde het toch even kwijt.

Je bent niet de enige die dit opvalt, ik was me net ook aan het verbazen.
Maar ook iemand die niet (vaak) post kan wel regelmatig hier rondkijken en leren, en zich zo toch betrokken voelen.
1 x
Afbeelding

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 17 Apr 2019, 13:16

Same here.... :o
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 17 Apr 2019, 13:24

Gelukkig is er voorlopig (nog) genoeg voor iedereen. Ik vind het frappant maar ook leuk om te zien dat een jubileumfles als deze (weer) wat meer mensen lijkt te activeren. Mag wel weer wat leven in de brouwerij komen, dus zoals boven mij al wordt gezegd: delen, praten, posten! :dancing
8 x
2 ∞ & →

SecondHandPants
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor SecondHandPants » 17 Apr 2019, 16:06

Mooi, het viel mij ook al op. Door die enorme interesse kreeg ik behoorlijke last van FOMO en heb alleen om die reden al een paar keer op het punt gestaan om mee te doen, maar ik blijf de beslissing nog even uitstellen. Tenzij iemand me weet te overtuigen dat een 23-jarige Glentauchers voor een meier écht een goeie deal is. Heb geen ervaring met Glentauchers namelijk. :)
1 x

Reichenbach
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 17 Apr 2019, 19:37

fjharms schreef:Maar ook iemand die niet (vaak) post kan wel regelmatig hier rondkijken en leren, en zich zo toch betrokken voelen.
Mee eens. Een meelezend lid is ook een lid. Niet iedereen heeft de behoefte om zich actief in discussies te mengen.
Uit het feit dat deze 'passieve' leden toch vrij kort na de publicatie op de oproep reageren blijkt toch wel enige regelmatige betrokkenheid bij het forum, al is dat misschien niet direct zichtbaar.

Als complotdenker zou je misschien kunnen denken dat er leden zijn met meerdere accounts en zo een paar extra flesjes mee willen pikken. Maar gelukkig hebben we alleen maar keurige mensen op dit forum die elkaar ook iets gunnen (ongeacht de grootte van hun mond).

Toch?
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”