Whiskyfair Limburg 2019

Als er iets op de rol staat is dit de plek om dat te communiceren. Van een driedaags jaarlijks festijn tot een eenmalige club- of slijterij-Nosing and Tasting. Na afloop worden evenementen met commentaar verplaatst naar hieronder.
Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe

Whiskyfair Limburg 2019

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 16 Feb 2019, 12:10

Dit jaar ga ik voor het eerst naar de Whiskyfair.
Welke mede forumleden ga ik ontmoeten voor een dram?

:bottomsup
1 x

DramdrummerTom
Senior
Senior

Re: Whiskyfair Limburg 2019

Ongelezen berichtdoor DramdrummerTom » 27 Mar 2019, 21:41

Ha Rien,
ik ben de laatste vier jaar geweest maar het lijkt erop dat ik er dit jaar niet bij ben! Kwa nieuwe releases is het waarschijnlijk het beste festival van Europa en het is druk maar supergezellig. Vergeet vooral niet langs de stands te gaan van Maltbarn, Whisky Agency (beiden altijd met nieuwe topreleases op het festival) en ook Malts of Scotland en Cadenheads. Als je sampleflesjes meeneemt dan kun je die ter plekke laten vullen.
Veel plezier!

groet
Tom
1 x

FGG
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor FGG » 28 Mar 2019, 08:07

Ik had deze op mijn verlanglijstje staan voor dit jaar, maar helaas moet ik 'm laten schieten.

Misschien volgend jaar.
0 x
Whisky is the answer... (I don't remember the question)

Afbeelding

Mijn samplelijst

Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 28 Mar 2019, 12:01

DramdrummerTom schreef:Ha Rien,
ik ben de laatste vier jaar geweest maar het lijkt erop dat ik er dit jaar niet bij ben! Kwa nieuwe releases is het waarschijnlijk het beste festival van Europa en het is druk maar supergezellig. Vergeet vooral niet langs de stands te gaan van Maltbarn, Whisky Agency (beiden altijd met nieuwe topreleases op het festival) en ook Malts of Scotland en Cadenheads. Als je sampleflesjes meeneemt dan kun je die ter plekke laten vullen.
Veel plezier!

groet
Tom

Bedankt voor de tips :goedgedaan
0 x

Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”